۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۱۴۸۲۸
مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز:

تابستان فرصتی برای مطالعه کتب تفسیری است

تابستان فرصتی برای مطالعه کتب تفسیری است
حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه تابستان فرصتی برای تبلیغ چهره به چهره است، گفت: تابستان فرصتی برای مطالعه کتب مرتبط با تفسیر قرآن و اخلاقی است.
حجت الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه طلاب مدرسه در تابستان یاریگر خانواده‌ها در مباحث کشاورزی هستند، اظهار داشت: تابستان، فرصتی است تا رشد معنوی و رفتاری طلاب با حضور در میان خانواده و نزدیکان نمایان شود، کمک رسانی به خانواده و بستگان، انس و الفت با روحانیت را در پی خواهد داشت.

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز بیان داشت: حضور در میان بستگان سبب می‌شود تا نصیحت و تذکرات طلبه اثرگذارتر بوده و به واقع یاورانی برای طلبه در همه امور دینی باشند.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی جزء برنامه‌های طلاب مدرسه است، خاطرنشان کرد: طلاب در طول سال تحصیلی با توجه به مشغله درسی، از خانواده جدا هستند، اما تابستان فرصت بیان این حقیقت است که طلاب در سختی‌ها دوشادوش مردم می‌باشند.

وی گفت: مدیران مدارس، دوره‌های مختصر مهارت افزایی و تبلیغی را در تابستان برای طلاب مدنظر قرار دهند تا عدم تسلط طلاب در برخی مهارت‌ها جبران شود ضمن اینکه فرصتی برای تجدید قوای معنوی در قالب زیارت‌ها و بازدید‌ها است.

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز با اشاره به اینکه تابستان فرصتی برای مطالعه کتب مرتبط با تفسیر قرآن و اخلاقی است، گفت: موافق تعطیلی حوزه در تابستان نیستیم و تعطیلی دروس طلاب در تابستان اگر به معنای تعطیلی کامل باشد، قطعا آسیب رسان بوده و روحیه علمی طلاب را خنثی می‌کند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات