۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۱۴۸۳۴
حجت الاسلام فردآقایی خبر داد؛

فعالیت بیش از هزار مبلغ در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه مساجد

فعالیت بیش از هزار مبلغ در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه مساجد
حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به تعطیلات تابستان از فعالیت بیش از هزار مبلغ و مبلغه در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه مساجد خبر داد.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیرامون اعزام مبلغ در تابستان اظهار داشت: با توجه به تعطیلات تابستان و آغاز اوقات فراغت، مساجد و مراکز مختلف فرهنگی برنامه‌های متفاوتی دارند؛ از این رو در بخش مبلغان سازمان پیش بینی‌هایی برای اعزام صورت گرفت.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: پیش بینی ما اعزام ۸۰۰ مبلغ و ۵۰۰ مبلغه به ۲۷ شهرستان (مناطق شهری و روستایی و عشایری) است که با حضور در پایگاه‌های اوقات فراغت راه اندازی شده در مساجد، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی را پیگیر می‌شوند.

حجت الاسلام فردآقایی در رابطه با بازه زمانی اعزام و مدت زمان فعالیت عنوان داشت: اعزام از ۲۴ تیرماه آغاز و تا ۲۴ مردادماه ادامه خواهد داشت و نسبت به ظرفیت هر شهرستان، اعزام مبلغ متفاوت خواهد بود ضمن اینکه ۴۰ مبلغ غیربومی که بیشتر از دفتر تبلیغات اسلامی هستند، فعالیت‌های تابستانه را در کنار مبلغان سازمان انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه ۱۸۰ روحانی مستقر سازمان در روستا‌ها حضور دارند، ادامه داد: شعار سال، برگزاری دوره‌های اعتقادی، پاسخگویی به شبهات وهابیت و یمانی، پرداختن به بحث خانواده و آسیب‌های اجتماعی محتوای برنامه‌های تبلیغی مبلغان اعزامی است.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه روحانیون مستقر ملزم به تأسیس پایگاه مقاومت هستند، خاطرنشان کرد: برای عید غدیر، نخستین گام راه اندازی کارگاه آموزشی برای ۱۵۰ روحانی مستقر و بررسی منابع روایت غدیر از منابع اهل سنت است البته برنامه‌های مرتبط با عید غدیر به مرور زمان و با نزدیک شدن به چینن روز بزرگی اعلام می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات