۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۱۴۸۵۱
امام جمعه الشتر:

تبلیغ چهره به چهره ماندگاری و اثرگذاری بیشتری دارد

تبلیغ چهره به چهره ماندگاری و اثرگذاری بیشتری دارد
رییس حوزه علمیه الشتر گسترش فضای مجازی را فرصتی برای تبلیغ دانست و گفت: در کنار آن نباید از تبلیغ چهره به چهره غافل شد چون ماندگارتر و اثرگذارتر است.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر و رییس حوزه علمیه این شهرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر اهمیت تبلیغ و تلاش برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و بصیرت بخشی تأکید کرد و بیان داشت: در این راستا باید از ظرفیت ها و فرصت های تبلیغی استفاده کرد.

وی به گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اشاره و عنوان کرد: امروز تکنولوژی پیشرفت کرده و ما باید متناسب با زمان حرف برای گفتن داشته باشیم و از فرصت های فضای مجازی در عرصه تبلیغ بهره مند شویم.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: در فضای مجازی چیزی به عنوان مستند یا منبع وجود ندارد و این فرصتی برای دشمنان اسلام به جود آورده است که به تخریب روی بیاورند، باید جلوی تهدیدها گرفته شود، تبلیغ در فضای مجازی و رروشنگری می تواند توطئه های دشمن را از بین ببرد.

وی در ادامه به اثرگذاری تبلیغ چهره به چهره و نتیجه مطلوب آن اشاره کرد و گفت: اثربخشی این شیوه تبلیغ از فضای مجازی بیشتر و بهتر است و در کنار گسترش فضای مجازی و پیشرفت تکنولوژی نباید از تبلیغ چهره به چهره غافل شد.

امام جمعه الشتر با اشاره به ماندگاری تبلیغ چهره به چهره خاطرنشان کرد: این شیوه تبلیغ بیشتر و بهتر بر مخاطب تأثیر می گذارد و اثر آن نیز ماندگار تر است.

وی ترویج و ماندگاری بداخلاقی ها در جامعه را از آثار فضای مجازی خواند و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر ائمه جمعه نسبت به فضای مجازی هشدار دادند و فرمودند با استفاده از تقوا جلوی بداخلاقی را بگیرید، درسایه تبلیغ به موقع، مؤثر و موفق و بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی می توان در ارتقای اخلاق در جامعه نقش آفرینی کرد و جلوی آسیب های اجتماعی گرفته شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات