۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۱۴۸۹۳

ضرورت بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده تا پایان سال

ضرورت بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده تا پایان سال
پیگیری دستورات وزیر کشور مبنی برتلاش دستگاه‌ها برای بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده تا پایان سال ازبرنامه‌های کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی این مناطق است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، برگزاری جلسه با اعضای قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده، مدیریت بحران استان و استاندار گلستان اهم برنامه های هفتمین جلسه کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده در استان گلستان به شمار می رود.

همچنین در هفتمین جلسه کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده، گزارش بازدید میدانی اعضاء کمیته از مناطق سیلزده ارائه خواهد شد و موانع و کاستی های موجود در روند بازسازی مناطق آسیب دیده استان گلستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، پیگیری دستورات وزیر کشور مبنی بر تلاش دستگاه ها برای انجام تکالیف و بازسازی ونوسازی مناطق سیل زده تا پایان سال از برنامه های کمیته نظارت و بازرسی است.

همچنین گزارش اعضای کمیته بازرسی و نظارت در خصوص مصوبات قبلی قرارگاه مرتبط با هریک از اعضا ارائه خواهد شد.

همچنین قابل ذکر است، ششمین جلسه کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده به ریاست علی طالبی دبیر این کمیته و رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور ماه گذشته (تیرماه) در استان خوزستان تشکیل شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات