۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۱۴۹۳۳
با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال؛

۸۹ پروژه عمرانی توسط بنیاد برکت در خراسان جنوبی انجام شده است

۸۹ پروژه عمرانی توسط بنیاد برکت در خراسان جنوبی انجام شده است
معاون عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت کشور گفت: بنیاد برکت ۸۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال در خراسان جنوبی تعریف کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، علی واعظی نژاد، معاون عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت کشور امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بنیاد برکت 89 پروژه عمرانی با اعتبار 430 میلیارد ریال در خراسان جنوبی تعریف کرده است.

وی گفت: از این تعداد 56 پروژه عمرانی افتتاح شده و 21 پروژه در سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افتتاح خواهد شد و 12 پروژه عمرانی نیز در دست اقدام است.

معاون عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت کشور با بیان اینکه از این تعداد 36 پروژه عمرانی مربوط به مدارس بوده است، افزود: شش طرح آبرسانی در استان وجود دارد و 21 پروژه مسجد و حسینیه ساخته و یا در دست اقدام است.

جوهری، معاون اقتصادی بنیاد برکت کشور نیز در این دیدار بیان کرد: بنیاد برکت از روش‌های مختلف برای اشتغالزایی می‌پردازد و از طریق مشارکت با شرکت‌های کوچک و متوسط در استان و کشور اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

جوهری گفت: بنیاد برکت با 12 شرکت طی سال‌های اخیر مشارکت داشته و هشت شرکت توانمند شده و با چهار شرکت دیگر مشارکت داریم که دو شرکت با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده در 12 شرکت نیز 202 میلیارد تومان بوده و 11 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات