۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۱۴۹۴۸
سردار سلیمانی خبر داد؛

احداث دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده لرستان

احداث دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده لرستان
رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های سیل زده به همت بسیج و سپاه احداث می‌شود که از این تعداد دو هزار و ۳۰۰ واحد متعلق به لرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار غلامرضا سلیمانی، صبح امروز در بازدید از مناطق سیل زده استان لرستان در شهرستان دلفان گفت: اقدامات نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و بسیج از ساعات اولیه وقوع سیل در برخی استان های کشور مؤثر بود.

وی افزود: مرحله نخست کمک به سیل زدگان کار امدادرسانی و تثبیت شرایط اولیه برای زندگی خانواده های سیل زده بود که با موفقیت صورت گرفت و مرحله دوم نیز احداث خانه های ویران شده ناشی از سیل و تعمییر بازسازی خانه های آسییب دیده مسکونی است که دردستور کار قرار دارد.

سردار سلیمانی در ادامه با بیان اینکه تا پایان مهر ماه سال جاری منازل مسکونی سیل زدگان شهرستان دلفان احداث می شود، گفت: انتظار می رود با همت و همکاری استان های معین و گروه های جهادی  روند احداث منازل مسکونی و تعمیر منازل سیل زدگان تسریع یابد.

وی از مشارکت استان های معین در بازسازی مناطق سیل زده لرستان قدردانی کرد و افزود: سپاه استان قزوین به عنوان استان معین در بازسازی مناطق سیل زده در شهرستان دلفان مشغول خدمت رسانی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفان از احداث و تعمییر 11 هزار و 500 واحد مسکونی سیل زده خبر داد و اظهار داشت: این اقدامات در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد که با هماهنگی دستگاه های دولتی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه دو هزار و 300 واحد مسکونی از آمار فوق در استان لرستان احداث و تعمیر می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون کار تعمیر 312 واحد از واحدهای استان لرستان به پایان رسیده است.

سردار سلیمانی عنوان داشت: 600 واحد مسکونی در استان سیل زده لرستان در حال احداث بوده و عملیات اجرایی دیگر واحدها به زودی آغاز می شود و تا پایان مهر ماه به پایان خواهد رسید./9451/پ203/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات