۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۱۴۹۶۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

ضرورت تقویت گروه های جهادی در کشور

ضرورت تقویت گروه های جهادی در کشور
نماینده مجلس خبرگان با اشاره به خدمات ارزشمند گروه های جهادی در مناطق محروم بر ضرورت حمایت و تقویت این گروه ها در کشور تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در بازدید از فعالیت‌های جهادی گروه سفیران بی نشان در یکی از روستا‌های محروم استان، این تلاش‌ها و مجاهدت‌های گروه‌های جهادی را اقدامی خداپسندانه و در جهت تحقق منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری دانست.
 
وی با بیان این که حضور در این گروه‌های جهادی و خدمت رسانی به مردم محروم، جهاد فی سبیل الله است، افزود: به طور حتم کسانی که در این مسیر با ارزش و مقدس گام بر می‌دارند مورد عنایت ویژه حضرت حق قرار خواهند گرفت.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بسیاری از گروه‌های جهادی به صورت گمنام مشغول خدمت به محرومان مناطق دور افتاده کشور هستند، خاطرنشان کرد: باید خدمات ارزشمند این انسان‌های خدوم و جهادگر را قدر دانست.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی، سیل اخیر در کشور و به ویژه مازندران را تجلی حضور گسترده گروه‌های جهادی دانست و تصریح کرد: اگر این گروه‌های جهادی و بسیجیان مخلص نبودند به طور حتم نمی‌توانستیم از آن بحران به وجود آمده به راحتی عبور کنیم.
 
امام جمعه قائمشهر، حضور گسترده گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده را موجب سرعت بخشیدن به عملیات امداد رسانی و خدمات دهی به مردم سیل زده دانست و خاطرنشان کرد: آن حضور بی نظیر ضمن ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نیز خنثی کرد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان در تلاش بودند از بحران به وجود آمده در مسأله سیل بهره برداری سیاسی کنند، بیان داشت: اما سخنان ارزشمند و حکیمانه مقام معظم رهبری و در پی آن حضور گسترده گروه‌های جهادی توطئه دشمن را خنثی کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که گروه‌های جهادی، بی ادعا و بدون چشم داشتی به خدمات رسانی به مردم محروم و دور افتاده مشغول هستند، خاطرنشان کرد: حمایت و تقویت از چنین گروه‌های جهادگری بسیار ضروری است.
 
امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که نقش گروه‌های جهادی و بسیجیان در محرومیت زدایی بسیار پررنگ بوده است، بیان داشت: در طی سال‌های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان مخلص خدمات و اقدامات بسیار ارزشمندی در جهت کاهش محرومیت در مناطق روستایی و دور افتاده انجام دادند که باید برای مردم اطلاع رسانی شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات