۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۱۴۹۷۶
مسؤول سازمان بسیج سازندگی خبر داد؛

راه اندازی سامانه اینترنتی عمران اجتماعی برای کمک به سیل زدگان

راه اندازی سامانه اینترنتی عمران اجتماعی برای کمک به سیل زدگان
مسؤول سازمان بسیج سازندگی گفت: سامانه اینترنتی عمران اجتماعی با هدف کمک به سیل زدگان و در جریان قرار گرفتن روند امدادرسانی در این مناطق راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد زهرایی، مسؤول سازمان بسیج سازندگی، پیش از ظهر امروز در رونمایی سامانه اینترنتی عمران اجتماعی که با حضور رییس بسیج مستضعفین صورت گرفت، گفت: این سامانه اینترنتی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی سراسر کشور برای کمک به مردم سیل زده کشور راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: برای دسترسی به سامانه اینترنتی عمران اجتماعی می توان به آدرس اینترنتی www.omranejtemaei.ir  مراجعه کرد.

زهرایی هدف از راه اندازی سامانه عمران اجتماعی را ایجاد وحدت و همدلی برای بازسازی مناطق سیل زده عنوان کرد و افزود: در این سامانه نحوه کمک به ساخت مسکن و تأمین کالاهای اساسی مردم سیل ‌زده نمایش داده می شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی در جریان ساخت، بازسازی و پیشرفت منازل مردم سیل زده قرار بگیرند و کمک‌های مردمی خود را واریز کنند.

وی امداد رسانی به سیل زدگان را دو مرحله عنوان کرد و گفت: در مرحله نخست امدادرسانی به خانواده ها و تثبیت شرایط زندگی آنان با استقرار تیم های امدادی، تجهیزات مهندسی و گروه های جهادی سپاه استان ها پیگیری و انجام شد.

زهرایی یادآور شد: بازسازی و تعمیر واحدهای خسارت دیده از سیل مرحله دوم امدادرسانی بوده که در حال انجام است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات