۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۱۴۹۷۸
تجمع ملی دموکراسی وحدت‌گرا:

اعدام انقلابیان خشم توده‌های مردم بحرین را در پی خواهد داشت

اعدام انقلابیان خشم توده‌های مردم بحرین را در پی خواهد داشت
تجمع ملی دموکراسی وحدت‌گرای بحرین، بیان داشت که اعدام انقلابیان از سوی رژیم آل خلیفه، خشم توده های مردم را در پی خواهد داشت.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، تجمع ملی دموکراسی وحدت‌گرای بحرین در واکنش به اعدام دو جوان بحرینی از سوی آل خلیفه، بیان داشت که اعدام شهروندان اوضاع بحرین را پیچیده  تر می کند.

به نوشته وبسایت خبری اللؤلؤة، در بیانیه ای که دفتر سیاسی تجمع ملی دموکراسی وحدت‌گرا صادر کرد، آمده است که اعدام انقلابیان و کشتار شهروندان موجب خواهد شد تا خشم توده های بحرینی را دوباره برانگیزد.

این بیانیه تأکید کرد که این اعدام ها درخواست هایی که اخیرا با هدف تقویت وحدت در میان اقشار مختلف بحرین صادر شده بود را کاملا بی نتیجه خواهد گذشت.

تجمع یاد شده خواستار درپیش گرفتن راهکارهایی برای گفت وگو از سوی آل خلیفه برای حل بحرانی شد که از سال 2011 دامنگیر بحرین است.

یادآور می شود که «احمد عیسی الملالی» (۲۴ ساله) و «علی محمد العرب» (۲۵ ساله) دو جوان بحرینی هستند که شنبه گذشته به اتهام قتل یک افسر وزارت کشور در سال ۲۰۱۷ اعدام شدند.

مقامات بحرینی مدعی شدند که این دوجوان شیعی پس از اعتراف اعدام شدند، ولی جمعیت الوفاق بحرین تأکید کرد که اعترافات دو جوان اعدام شده تحت شکنجه بوده است./983/ب

 

ارسال نظرات