۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۱۴۹۸۳
حجت الاسلام پنام مطرح کرد؛

برگزاری کارگاه پژوهشی در لرستان با حضور ۷۰ طلبه

برگزاری کارگاه پژوهشی در لرستان با حضور ۷۰ طلبه
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان به برگزاری کارگاه هفت روزه پژوهشی اشاره کرد و گفت: این دوره با هدف آشنایی طلاب با فعالیت های پژوهشی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در حاشیه برگزاری کارگاه پژوهشی در حوزه علمیه الیگودرز، در جمع خبرنگاران، گفت: در این دوره هفت روزه 70 نفر از طلاب مدارس علمیه استان شرکت دارند.

وی با اشاره به شرکت طلاب پایه یک تا سطح سه در کارگاه پژوهشی افزود: در این کارگاه ها شیوه برنامه نویسی، مقاله نویسی و پایان نامه نویسی ارائه می شود.

حجت الاسلام پنام بیان کرد: آشنایی طلاب با مقالات و پایگاه های پژوهشی و نرم افزارهای پژوهشی از دیگر اهداف برگزاری دوره پژوهشی است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود طلاب شرکت کننده در کارگاه های پژوهشی پس از پایان دوره به عنوان سفیران پژوهش در مدارس علمیه نقش آفرینی کرده و آثار پژوهشی خوبی تألیف کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه پس از پایان دوره پژوهشی از طلاب شرکت کننده آزمون کتبی گرفته می شود، یادآور شد: طلاب شرکت کننده در این دوره پایان نامه پایان دوره دریافت می کنند و از پنج نمره پژوهشی پایان ترم معاف می شوند.

حجت الاسلام پنام با اشاره به حضور اساتید پژوهش بومی استان و استان قم در برگزاری کارگاه پژوهشی هفت روزه عنوان کرد: طلاب در این ایام به صورت عملی مقاله ای نگارش کردند و زیر نظر اساتید نقاط ضعف و قوت آنان برطرف شد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات