۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۱۴۹۸۵
اهالی الدیر بحرین:

بیانیه آیت الله عیسی قاسم درباره مقابله با ستم، سرمشق ماست

بیانیه آیت الله عیسی قاسم درباره مقابله با ستم، سرمشق ماست
مردم بحرین اعلام کردند که رژیم آل خلیفه همچنان وحشی گری و کشتار را در پیش گرفته است و ما به عمل به بیانیه آیت الله عیسی قاسم درباره مقابله با ستم، تأکید می کنیم.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، اهالی منطقه الدیر بحرین طی تظاهراتی در محکوم کردن اعدام دو جوان بحرینی، بر عمل به بیانیه آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین تأکید کردند.

به نوشته وبسایت خبری اللؤلؤة، مردم ساکن الدیر تأکید کردند که رژیم آل خلیفه همچنان وحشی گری و کشتار را در پیش گرفته است و با اعدام دو جوان بحرینی ثابت کرد که همواره خارج از مسیر قانون رفتار می کند.

مردم بحرین، شاه این کشور را مسؤول اول اعدام انقلابیان و کشتار شهروندان عنوان کردند و خواستار عمل کامل به بیانیه شیخ عیسی قاسم شدند که بر مقابله همه جانبه با ستم تأکید کرده بود.

گفتنی است که آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در بیانیه ای ستم را جنایتی عنوان کرد که نباید انسان در برابر آن سرتسلیم فرود آورد.

در بخشی از این بیانیه آمده است که نباید انسان اجازه دهد کسی به او ستم کند و همه باید با وحدت و یکپارچگی با همه امکاناتی که در دسترس است، در برابر ستم بایستند و آن را ریشه کن کنند./983/ب

ارسال نظرات