۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۱۴۹۹۷
سردار کشکولی:

اقدامات سپاه در احداث و بازسازی منازل سیل زده الگویی برای کشور است

اقدامات سپاه در احداث و بازسازی منازل سیل زده الگویی برای کشور است
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان به خدمت رسانی سپاه در مرحله دوم احداث و بازسازی منازل در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: این اقدامات الگویی برای کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: نتیجه سیل فروردین ماه در کنار وقوع سیلاب طبیعی، سیل رحمت، همبستگی ملی، همگرایی ملی، همدلی و کمک به مستضعفین بود.

وی به نقش سپاه در امدادرسانی ها و خدمت به مردم سیل زده اشاره و عنوان کرد: سپاه در کمک به مردم سیل زده، پاکسازی شهرها، روستاها، خیابان ها، کوچه ها و امداد رسانی به مردم به خوبی نقش آفرینی کرد.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان بازسازی و کار ساخت و ساز منازل مسکونی در مناطق سیل زده را از دیگر اقدامات سپاه عنوان و خاطرنشان کرد: این اقدامات با کمک دیگر گروه های جهادی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: با ادامه روند احداث منازل سیل زده و تسریع در روند احداث و بازسازی منازل از سوی سپاه پاسداران الگویی برای ساخت و ساز در کشور ارائه می دهیم.

سردار کشکولی گفت: تا پایان پروژه ساخت و بازسازی منازل در مناطق سیل زده روند بررسی مراحل و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت همواره در دستور کار قرار دارد./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات