۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۱۵۰۰۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی:

نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با بی‌قانونی و هنجارشکنی است

نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با بی‌قانونی و هنجارشکنی است
عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: ناجا در خط مقدم مبارزه با هنجارشکنی‌های اجتماع است و باید تمام افراد عام و خاص جامعه از این نهاد حمایت همه‌جانبه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد موسوی، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست مسؤولان فرهنگی، با اشاره به افزایش ظهور و بروز برخی از مظاهر فساد و بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه، بر اهتمام ویژه و احساس مسؤولیت همگانی برای مقابله با این مسائل تأکید کرد.

وی افزود: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در این زمینه تأکید می‌کنند که جلوگیری از آزادی‌های مخرب غربی و خلاف عفت بر مسؤولان و مردم واجب است‫؛ ازاین‌رو همه باید در این زمینه احساس مسؤولیت داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هم تأکید دارند که خانم‌ها باید وضع حجاب و عفاف و وضع تقیدات و پایبندی را مراقبت کنند؛ زیرا خودنمائی و جلوه ‫فروشی، یک لحظه است و آثار سوء آن برای کشور، جامعه، اخلاق و حتّی برای سیاست، آثار مخرب و ماندگار است؛ در حالی که ملاحظه عفاف، ملاحظه حدود شرعی در رفتار و حرکات بانوان، اگر چنان‫چه سختی‫ داشته باشد، سختیِ کوتاهی است، اما آثارش عمیق و ماندگار است.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزم راسخ نهادهایی ازجمله نیروهای انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و مظاهر فساد، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که نیروی انتظامی با برخورد با بی‌قانونی‌ها و هنجارشکنی‌های جامعه درصدد انجام‌وظیفه ذاتی، برپایی امنیت همه‌جانبه و برقراری امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه است و جامعه نیز باید حامی نیروی انتظامی در این زمینه باشد.

وی با حمایت از سخنان سردار حسین اشتری فرد، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مبارزه نیروی انتظامی با هنجارشکنی و بی‌قانونی در جامعه گفت: ناجا در خط مقدم مبارزه با هنجارشکنی‌های اجتماع است و باید تمام افراد عام و خاص جامعه از این نهاد حمایت همه‌جانبه کنند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه ائمه جمعه همواره در کنار نیروی انتظامی در برقراری امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه همکاری می‌کنند افزود: جمعیت بسیجیان ائمه جمعه کشور وظیفه خود می‌داند که همواره در مبارزه با هنجارشکنی‌های گوناگون در عرصه‌های مختلف در کنار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به رسالت خود عمل کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات