۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۴
کد خبر: ۶۱۵۰۱۱
کوهکن در گفت وگو با رسا:

دولت برای تنظیم بازار و تأمین معیشت مردم تحرک داشته باشد

دولت برای تنظیم بازار و تأمین معیشت مردم تحرک داشته باشد
نماینده مجلس با بیان اینکه دولت به قانون بودجه برای تأمین کالاهای اساسی توجهی ندارد، گفت: دولت برای تنظیم بازار و تأمین معیشت مردم تحرک داشته باشد.

محسن کوهکن عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور مبنی بر «تنظیم بازار» و «رفاه مردم» گفت: دولت باید برای تأمین معیشت مردم قیمت کالاهای اساسی را کنترل کند.

وی با اشاره به مبالغ درنظر گرفته شده در قانون بودجه برای تأمین کالاهای اساسی اظهار داشت: در قانون بودجه 14.5 میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی اختصاص داده شده است و دولت باید برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، این مبلغ را به صورت کالابرگ در اختیار آحاد مردم قرار دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه دولت به معیشت و رفاه مردم و لزوم تحرک و فعالیت مسؤولان و دولتمردان برای تنظیم بازار تأکید و خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که می تواند در زمینه کنترل بازار و رفاه مردم کارساز باشد، عمل بر اساس 14.5 میلیاردی است که به تأمین کالاهای اساسی اختصاص دارد.

وی در پایان از بی توجهی دولتمردان به مبلغی که قانون بودجه برای تأمین کالاهای اساسی در نظر گرفته است، انتقاد و تصریح کرد: با توجه به اینکه 4 ماه از ابتدای امسال می گذرد و هم اکنون وارد ماه پنجم شده ایم، تحرکی از سوی دولت در زمینه اختصاص 14.5 میلیارد دلار به صورت کالابرگ برای کالاهای اساسی مشاهده نمی شود./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات