۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۱۵۰۱۳
عسکری:

به شاگردی روحانیت افتخار می‌کنم

به شاگردی روحانیت افتخار می‌کنم
رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مردم اصفهان همیشه در صحنه حاضر بودند و راهپیمایی ۸ دی نمونه بارز این موضوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسکری رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، در مراسم تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به افتخارات و ارزش‌ها و ظرفیت‌های شهر اصفهان، گفت: سال ۷۴ زمانی که بنده به عنوان معاون در کنار حجت الاسلام بهشتی‌نژاد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان منصوب شدم تا سال ۸۳ که در این سمت بودم، در کنار علمای اصفهان و حجت الاسلام بهشتی‌نژاد درس‌های بسیاری گرفتم و خدا را شاکرم که از بدو انقلاب شاگردی روحانیت را می‌کرده‌ام، اینکه آیت الله مظاهری از عملکرد بنده در این مدت راضی بوده‌اند برای من بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه با بیان اینکه از سال ۸۳ مسؤولیت سنگین شورای هماهنگی برعهده من قرار گرفت، اظهار کرد: حمایت علما و بزرگان اصفهان نبود ما بسیاری از کارها را نمی‌توانستیم انجام دهیم، یکی از مهمترین اتفاقاتی که در دوران مسؤولیت حجت الاسلام بهشتی‌نژاد و معاونت بنده رخ داد سفر امام خامنه‌ای به اصفهان بود و جمعیتی در میدان امام اصفهان حاضر شدند که پیش از این هرگز این جمعیت رو میدان امام به خود ندیده بود. برگزاری مراسم تشییع تمام شهدا برعهده شورای هماهنگی با همکاری دیگر نهادها بوده است.

عسکری با اشاره به تشییع با شکوه شهید حججی در میدان امام اصفهان، تصریح کرد: سه دوره تجلیل از چهره‌های ماندگار انقلاب اسلامی به منظور آشنایی نسل جوان با الگوها و اسطوره‌های انقلاب از دیگر فعالیت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان بوده است. مردم اصفهان همیشه در صحنه و در عرصه‌های حساس حضور داشته‌اند، نمونه آن هشتم دی ماه سال ۸۸ است که راهپیمایی با شکوهی پیش از دیگر نقاط کشور علیه فتنه‌گران صورت گرفت.

رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، از مشکلات بسیار این نهاد در آغاز کار در اصفهان خبرداد و خاطرنشان کرد: در اکثر شهرستان‌های سراسر کشور بسیج زحمت مراسمات ملی و مذهبی را می‌کشد که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: در پیروی و اطاعت از ولایت فقیه ثابت قدم باشیم و برای نیل به اهداف شخصی و گروهی و جناحی و سیاسی خود رنگ عوض نکنیم، برخی استانداران اصفهان که وابسته به جریان های سیاسی بودند با تطمیع قصد داشتند ما را با خودشان همراه کنند و به لطف خدا این موضوع محقق نشد و به اهداف خود نرسیدند. اعمال مدیریت جهادی درسی است که شهدا در دفاع مقدس به ما آموختند و ما نباید خون شهدا را پایمال کنیم. جوانگرایی موضوع دیگری است که باید به آن توجه داشته باشیم و در همین راستا من وظیفه خود دانستم که از سمت خود استعفا دهم تا آقای احمدی که نیروی پر انرژی و جوان‌تری هستند مسؤولیت شورا را عهده‌دار شوند./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات