۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۱۵۰۱۴
لطفی:

مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب حضوری با شکوه‌تر از سال‌های قبل داشتند

مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب حضوری با شکوه‌تر از سال‌های قبل داشتند
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: علیرغم تلاش دشمنان، مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب حضوری با شکوه‌تر از سال‌های قبل داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به ۴۰ سال توطئه و شبهه افکنی و تلاش دشمن برای ایجاد شکاف میان مردم و انقلاب اسلامی، گفت: شاهد هستیم علیرغم این تلاش‌ها مردم در سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با شکوه‌تر از ۳۹ سال گذشته حضوری با شکوه و پرشور داشتند.

وی در ادامه افزود: با استفاده از ظرفیت‌های شورای نگهبان و پیگیری‌های فراوان توانستیم بودجه کمی را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اختصاص دهیم، وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدیریت راهپیمایی‌ها و تجمعات مردمی است، در مسیر برگزاری این مراسمات همیشه مشکلات بسیاری است و صرفا یک راهپیمایی با یک بیانیه شکل نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ علیرغم تهدید برخی مسؤولان و توبیخ‌ها و فشارهای گسترده برخی نهادها نظیر شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی مردمی علیه توطئه دشمنان برگزار شد و بعداً شاهد تقدیر رهبر معظم انقلاب از این راهپیمایی‌ها بودیم./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات