۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۱۵۰۲۸
در خبرگزاری رسا برگزار می‌شود؛

گعده‎ یازدهم نویسندگان حوزوی با حضور عبدالرحیم موگهی

گعده‎ یازدهم نویسندگان حوزوی با حضور عبدالرحیم موگهی
گعده‎ یادداشت خوانی نویسندگان حوزوی رسا در حالی به ایستگاه یازدهم خود می‌رسد که اعضای گعده میزبان حضور استاد عبدالرحیم موگهی نویسنده و استاد آیین نگارش خواهند بود.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، فردا، سه شنبه هشتم مرداد 98، گعده‎ یادداشت خوانی نویسندگان حوزوی رسا در حالی به ایستگاه یازدهم خود می‌رسد که اعضا گعده میزبان حضور استاد عبدالرحیم موگهی نویسنده و استاد آیین نگارش خواهند بود.

عبدالرحیم موگهی که اغلب مخاطبان او را به نام «شمیم» می‎شناسند متولد اول دی ماه 1338 هجری شمسی  در اهواز است. او ابتدا تحصیلات کلاسیک خود را تا سال سوم رشته «مهندسی طراحی» در دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد ولی در سال 1358 وارد حوزه علمیه قم شد و از محضر اساتید بزرگواری همچون آیات عظام: «فاضل لنکرانی»، «مکارم»، «جوادی» و ... بهره برد.

میهمان این هفته‎ی گعده‎ی نویسندگان تا مقطع درس خارج تحصیل علم کرده و به جز فقه و اصول و علوم حدیث در ادبیات فارسی نیز تخصص دارد و علاوه بر تالیف دو کتاب در زمینه مطالعه و فیش‎برداری با عناوین «روش مطالعه و تلخیص، و روش فیش برداری» مولف ده‎ها کتاب دیگر در زمینه های مختلف است.

همچنین تعداد زیادی از مقالات وی در نشریاتی همچون: یاس، فرهنگ جهاد، رشد، ره توشه، مبلغان، مبین، حجره، پیام حوزه، کوثر، مربیان، سلام بچه‎ها و ... به چاپ رسیده است.

گعده‎ یازدهم یادداشت خوانی حوزویان با حضور عبدالرحیم موگهی

گفتنی است، گعده‎ یادداشت خوانی نویسندگان حوزوی خبرگزاری رسا از ساعت 16 الی 18 سه‎شنبه هر هفته با حضور اساتید صاحب نام عرصه‌ی مطبوعات و رسانه‎ای کشور در محل سالن جلسات این خبرگزاری به نشانی قم، میدان مفید، خیابان بهشت، خبرگزاری رسا برگزار شده و با توجه به آزاد بودن حضور فضلای حوزوی در آن، مسئولین برگزاری، پذیرای طلاب صاحب قلم و علاقه‎مند فعالیت رسانه‎ای می‎باشد./918/پ203/س

خبرنگار: محمد اصغری مرجانلو

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
آیا حضور طلاب آزاد است؟
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
به علما متذکر شوید که متاسفانه اکثر مساجد کشورمان صبح ها فعالیتی ندارند. برای اینمساله فکری کنند.
1
0