۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۶۱۵۰۲۹
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا:

مسؤولان برای "تنظیم بازار" و "رفاه مردم" با اخلال گران قاطعانه برخورد کنند

مسؤولان برای
نماینده خبرگان تقویت پایه های اقتصاد مقاومتی را از بهترین برنامه ها برای ساماندهی معیشت مردم دانست وگفت: تحقق اقتصاد مقاومتی منجر به سالم سازی چرخه اقتصادی کشور خواهد شد.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه تأمین معیشت، تنظیم بازار و رفاه مردم گفت: دولت باید برای اجرایی سازی و پیاده سازی منویات رهبری درباره تأمین معیشت مردم برنامه های درازمدت و کوتاه مدت داشته باشد.

وی تقویت پایه های اقتصاد مقاومتی را یکی از بهترین برنامه های درازمدت برای تأمین معیشت مردم دانست و اظهار داشت: دولت باید برای تنظیم بازار و ایجاد رفاه برای مردم توجه عمده ای به تولید ملی و نیروها و سرمایه های داخلی داشته باشد و از سرمایه های خارجی در حد ضرورت استفاده کند.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی منجر به سالم سازی چرخه اقتصادی کشور خواهد شد، عنوان کرد: هنگامی که اقتصاد مقاومتی محقق شود، چرخه اقتصاد به سوی سلامتی و قدرت حرکت می کند و در نهایت شاهد تنظیم بازار و ایجاد رفاه برای مردم خواهیم بود، زیرا بازار از اقتصاد حاکم بر کشور به صورت مستقیم تأثیر می پذیرد.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: با تحقق اقتصاد مقاومتی، بازار سالم سازی شده و مشکلاتی که برای مردم ایجاد ناملایمت و سختی کرده است، به تدریج حل خواهد شد.

وی تقویت ارزش پول ملی، نظارت و بازرسی دقیق نسبت به قیمت گذاری های دولتی و برخورد با محتکران را از عوامل کنترل بازار دانست و تأکید کرد: دولت باید با این راهکارها می تواند به صورت سریع با گرانی ها مقابله کند.

آیت الله حیدری با تأکید بر ضرورت برخورد قاطعانه دولت و قوه قضاییه با محتکران و اخلال گران بازار تأکید کرد و گفت: باید با کسانی که به وسیله احتکار سبب افزایش قیمت ها می شوند، برخورد قاطع صورت گیرد تا دیگر کسی جرأت اینگونه کارها را نداشته باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه دولت باید با کنترل تورم در راستای تأمین معیشت مردم گام بردارد، یادآور شد: همچنین فرهنگ سازی در راستای قناعت و پرهیز از اسراف و جلوگیری از سوء استفاده های مفسدان اقتصادی از نوسانات بازار نیز از عواملی است که مسؤولان با تکیه بر آنها می توانند به اوضاع اقتصادی کشور سامان بخشند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0