۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۶۱۵۰۶۵
مجمع جهانی «امت اسلامی»:

اعدام جوانان بحرینی اقدامی تروریستی است

اعدام جوانان بحرینی اقدامی تروریستی است
مجمع جهانی «امت اسلامی» اعدام جوانان بحرینی را اقدامی تروریستی و در راستای پیروی از سیاست های رژیم سعودی و صهیونیستی دانست.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مجمع جهانی «امت اسلامی» در پیامی به اعدام دو تن از جوانان بحرینی به نام های «علی العرب» و «احمد الملالی» در روز شنبه 5 مرداد 1398 واکنش نشان و آن را اقدامی تروریستی نامید.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

متاسفانه بار دیگر رژیم آل خلیفه در راستای پیروی کورکورانه از سیاست های آمریکای جنایت کار، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود دست های خود را به خون شیعیان مظلوم آغشته کرد.

رژیم آل خلیفه باید بداند که اگر سیاست های ظالمانه خود را تغییر ندهد، مطابق با وعده الهی[1] به زودی نابود خواهد شد و به سرنوشت ستمگران و ظالمان گذشته دچار خواهد شد و به زباله دان تاریخ می پیوندد.

سکوت حامیان حقوق بشر، سازمان و مجامع بین المللی، حکمان و مسؤولان کشورهای اسلامی در برابر جنایت های رژیم آل خلیفه در واقع مُهر تایید بر جنایت های این رژیم ظالم است.

مجمع جهانی «امت اسلامی» این جنایت شنیع را محکوم و برای خانواده این دو جوان از خداوند متعال صبر جزیل مسئلت می کند.

مجمع جهانی «امت اسلامی»

7/5/1398

گفتنی است که رژیم ظالم آل خلیفه در شنبه گذشته حکم اعدام علیه دو جوان بی گناه بحرینی به نام های شهید «علی العرب» و شهید «احمد الملالی» را اجرا کرد. اجرای این حکم پس از شکنجه این دو جوان با استفاده از شوک الکتریکی و کشیدن ناخن های پاهایشان برای اجبار به اعتراف به جرایمی که انجام نداده بودند، رخ داد. همچنین نهادهای حقوق بشری اعلام کرده اند که محاکمه آن دو شهید در دادگاه هایی سیاسی و غیرعادلانه و تحت تدابیر شدید امنیتی از ترس خشم ملت بحرین انجام شده است.

 

[1] آیه 47 سوره ابراهیم

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
رژیم جعلی صهیونیسم، همان سیاست های کثیفی که در قدس شریف انجام می دهند به کشورهای کوچک عربی انتقال می دهد که با ترور و عوامل ضد حقوق بشری زمینه سازی معامله ی قرن کنند که در واقع سبب خفت تمام جهان هستی است و گذر زمان همه چیز را نشان می دهد
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
به علما متذکر شوید که متاسفانه اکثر مساجد کشورمان صبح ها فعالیتی ندارند. برای اینمساله فکری کنند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
دولت بحرین هر چند وقت یکبار، شماری از معترضان به رژیم آل‌خلیفه را به بهانه‎های واهی همچون اخلال امنیت و تلاش برای انجام اقدامات تروریستی اعدام می‎کند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
اعدام انقلابیان از سوی رژیم آل خلیفه، خشم توده های مردم را در پی خواهد داشت.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
این اعدام ها درخواست هایی که اخیرا با هدف تقویت وحدت در میان اقشار مختلف بحرین صادر شده بود را کاملا بی نتیجه خواهد گذشت.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
سیاست های خصمانه آل خلیفه علیه جوانان بحرینی مانند اعدام های ظالمانه اخیر حاکی از آن است که این رژیم تلاش می کند تا بقای حکومت ظالمانه خود را با خونِ انقلابیون تضمین کند.
1
0