۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۱۵۰۶۶
از سوی ستاد اجرایی فرمان امام؛

۱۳ جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی اهدا شد

۱۳ جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی اهدا شد
۱۳ جهیزیه با همکاری مساجد خراسان جنوبی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سازمان تبلیغات اسلامی میان نوعروسان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، عصر امروز 13 جهیزیه با همکاری مساجد خراسان جنوبی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سازمان تبلیغات اسلامی میان نوعروسان استان توزیع شد.

حجت الاسلام میثم آسوپا، مسؤول طرح مسجد احسان بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز در همایش«مسجد احسان» و آیین اهدای 13 جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح «مسجد احسان» خدمات زیادی در کشور ارائه می‌شود و تمام خدمات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هدایایی از رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه هدایای امروز به نوعروسان از طرف رهبر معظم انقلاب است، گفت: در طرح«مسجد احسان» قرار است در قالب خدمات اجتماعی بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توسط مساجد فعال انقلابی توزیع شود.

مسؤول طرح مسجد احسان بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: بنابراین در هر استان مساجدی انتخاب می‌شوند به عنوان «مسجد احسان» و تمام خدمات به آن مسجد ارائه تا این خدمات مختلف را به محیط اطراف خود داشته باشند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار کرد: دینداری و صالح بودن گره‌های بسیاری را در جامعه حل می‌کند.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرئ: بحث ازدواج خود خدا بیمه کرده و در قرآن فرموده وسایل ازدواج را فراهم کنید فقر ندارید و قطعا خدا از فضل خودش شما را برخوردار می‌کند./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات