۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۱۵۰۷۲
رییس ستاد اجرایی فرمان امام:

۱۲ هزار شغل با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود

۱۲ هزار شغل با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
مخبر گفت: تفاهم نامه اشتغالزایی که با استانداری خراسان جنوبی به امضا می‌رسد با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان برای ۱۲ هزار نفر در استان اشتغال ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شامگاه دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ایران اسلامی که در گذشته تحت سلطه استعمار قرار داشته امروز موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مرز تقابل با دشمن را 4 هزار کیلومتر جلو برده‌اند، گفت: امروز ایران امن ترین کشور در منطقه بوده و هیچ کشوری به لحاظ سیاسی و امنیتی قابل قیاس با ایران نیست.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: ایران از لحاظ انسجام ملی و نظامی در اوج قرار دارد و اگر مشکلات معیشتی در کشور حل نشود تمام نقاط قوت‌ها به ضعف تبدیل می‌شود.

مخبر با بیان اینکه اگر به توصیه‌های رهبری گوش فرا می‌دادیم وضعیت کشور به گونه‌ دیگری بود، تصریح کرد: ایران دارای ظرفیت و پتانسیل‌های قابل توجهی بوده و تنها راه رفع مشکلات نیز مشارکت دادن مردم است.

وی ادامه داد: هر جا که به مردم نیاز داشتیم و مردم را پای کار آوردیم به موفقیت رسیدیم اما در اقتصاد مردم را پای کار نیاوردیم و دچار مشکل هستیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خاطرنشان کرد: طی شش سال گذشته 400 هزار شغل در کشور ایجاد شده و در سال جاری نیز 100 هزار شغل در کشور ایجاد خواهد شد.

مخبر اظهار کرد: اگر مردم پای کار باشند بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود و در چند سال گذشته نیز 338 میلیارد تومان در خراسان جنوبی سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: تفاهم نامه اشتغالزایی که فردا با استانداری خراسان جنوبی به امضا می‌رسد با سرمایه گذاری 300 میلیارد تومان برای 12 هزار نفر در استان اشتغال ایجاد می‌کند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه ایجاد 12 هزار شغل در کاهش نرخ بیکاری استان موثر است، گفت: همچنین 4 هزار بسته لوازم التحریر شامل 14 قلم برای ابتدای مهرماه به استان تحویل داده می‌شود./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات