۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۱۵۱۵۱
با حضور علما و روحانیان؛

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد
با حضور پرشور علما و روحانیان استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام مهدی طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی این استان معرفی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران نهاد‌های عالی حوزوی، مسؤولان اجرایی، علما و روحانیان و خانواده معظم شهدا به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم که فعالان فرهkگی و تبلیغی استان نیز حضور داشتند، از زحمات ۴ ساله حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی تقدیر و حجت الاسلام مهدی طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، وحدت کلمه را مهمترین عامل رشد و پویایی همه جانبه کشور دانست و افزود: اگر می‌خواهیم عزیز بمانیم و در مقابل دشمن با اقتدار بایستیم، باید وحدت رویه داشته باشیم و این از ضرورت‌های امروز استان است.

وی با اشاره به دوران پیامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) گام نخست را به خوبی و پرتوان برداشتند، اما به دلیل عدم همراهی مردم با امیرمؤمنان (ع) گام دوم محقق نشد و به سرانجام نرسید.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به اینکه امروز گام نخست انقلاب نیز به خوبی برداشته شده است، اظهار کرد: همدلی و همراهی مردم لازمه تحقق گام دوم انقلاب است که باید به خوبی انجام گیرد.

وی با تأکید بر اینکه به یقین گام سوم انقلاب به ظهور یگانه منجی عالم بشریت ختم خواهد شد، ابراز کرد: باید خود را برای تحقق گام دوم و در نهایت رسیدن به تمدن نوین اسلامی که همان ظهور مهدی (عج) است، آماده کنیم و این کار آسانی نیست.

در ادامه این نشست نیز حجت الاسلام مصطفی هاشمی، از اساتید حوزه علمیه امامیه شهرکرد به بیان باید‌ها و نباید‌های سازمان تبلیغات اسلامی در استان پرداخت.

وی با اشاره به تعداد بالای نهاد‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیون مستقر در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فراموش شده روحانیت چه ظرفیت عظیمی هستند و می‌توانند چه اقداماتی در زمینه فرهنگ دینی انجام دهند این نادیده شدن منجر شده برخی روحانیون احساس هویت طلبگی و انگیزه کار جهادی نکنند./۹۴۵۷/پ203/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات