۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۱۵۱۵۳
تذکرات نمایندگان مجلس به رییس جمهور و وزرا؛

از لزوم ساماندهی بازار تا تا ضرورت برخورد با رفتارهای دور از شأن سلبریتی ها

از لزوم ساماندهی بازار تا تا ضرورت برخورد با رفتارهای دور از شأن سلبریتی ها
تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز سه‌شنبه هشتم مردادماه سال ۹۸ از سوی هیأت رییسه پارلمان قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز سه‌شنبه هشتم مردادماه سال 98 از سوی هیأت رییسه پارلمان قرائت شد.

مشروح تذکرات کتبی وکلای ملت به شرح ذیل است:

حجت الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده فلاورجان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی  لزوم نظارت بر بازار مرغ و بررسی علت افزایش شدید قیمت آن و به رییس جمهور ضرورت برخورد با رفتارهای دور از شان برخی سلبریتی‌ها در فضای مجازی و بی‌حرمتی آنها به هنجارها را متذکر شد. 

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به خاطر عدم نظارت سازمان بهزیستی و افزایش آسیب‌های اجتماعی و به رییس جمهور در رابطه با علت افزایش قیمت خرید تضمینی گندم با توجه به افزایش هزینه‌های تولید تذکر داد.

عین‌الله شریف‌پور نماینده مردم ماکو به رییس جمهور لزوم انعقاد قرارداد مستقیم بین نیروهای خدماتی و دستگاه‌های اجرایی در غیر از کلانشهرها را متذکر شد.

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل به وزرای ارتباطات،‌ دادگستری و کشور لزوم برخورد قانونی با کانال‌های بی‌شناسنامه و تقلبی در فضاهای مجازی که امنیت اخلاقی و سیاسی جامعه را به خطر انداخته‌اند را متذکر شد.

علی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه به وزیر امور خارجه لزوم پیگیری جدی در خصوص آزادی دو نفر از مرزبانان در گروگان گروهک‌ها را متذکر شد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به رییس جمهور درباره لزوم پیگیری جدی در خصوص وضعیت بسیار نامساعد سود و جرائم بانکی در کشور تذکر داد.

سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم حمایت جدی و عملی از رسانه‌ها را متذکر شد.

علی مطهری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که علت وضعیت ناهنجار فرهنگی باشگاه انقلاب چیست.

محسن علیجانی،‌علیرضا محجوب، نادر قاضی‌پور و احمد بیگدلی نمایندگان تهران، ارومیه و خدابنده در تذکری به رییس‌جمهور خواستار تسریع در تعیین وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه اجرایی و نهادها در راستای صیانت از نیروهای کار و عدالت در دریافتی‌ها شدند./د102/ق

ارسال نظرات