۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۱۵۱۶۵
حجت الاسلام حریزاوی:

سازمان تبلیغات اسلامی در رأس مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد

سازمان تبلیغات اسلامی در رأس مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد
معاون ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغات اسلامی مهندسی و راهبری زیست بوم انقلاب را بر عهده دارد و رسالت این سازمان در وهله نخست، ترویج اسلام ناب محمدی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام روح الله حریزاوی، معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به حضور حجت الاسلام طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی این استان اظهار کرد: حضور این نخبه کشوری در استان چهارمحال و بختیاری نشان داد مهاجرت معکوس نخبگان بومی از مرکز به سمت استان‌ها در حال شکل گیری است و این جای شکرگزاری دارد.

وی به جنگ نامتوازن و نامتقارن امروز ایران اسلامی با تمدن غرب اشاره کرد و گفت: دشمن برای نابودی اسلام و ارزش‌های اسلامی آرایش جنگی به خود گرفته است و در این بین برای همه گروه‌های سنی از دانش آمور گرفته تا دانشجو و روحانی برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام حریزاوی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در رأس مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مهندسی و راهبری زیست بوم انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و رسالت این سازمان در وهله نخست، ترویج اسلام ناب محمدی است که سخن اول و آخر امام خمینی (ره) بود.

وی با تأکید بر اینکه دقت و ظرافت عمل لازمه موفقیت در جنگ نامتقارن دشمن است، تصریح کرد: به یقین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان سربازان جبهه نرم انقلاب در این عرصه بسیار سخت‌تر و سنگین‌تر است.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه حوزه هنری یکی از زیرمجموعه‌های این سازمان انقلابی است که باید محلی برای معاشرت نیرو‌های حزب اللهی و متدین باشد، خاطرنشان کرد: باید حوزه هنری بتواند نیرو‌هایی در تراز شهید مرتضی آوینی تربیت کند که متأسفانه تاکنون این چنین نبوده است.

وی کار و تلاش شبانه روزی را لازمه پیشبرد اهداف سازمان تبلغات اسلامی بیان کرد و افزود: امروز به شدت نیازمند کار جهادی در سازمان تبلیغات اسلامی هستیم.

حجت الاسلام حریزاوی در پایان خواستار هم افزایی و همسو شدن دستگاه‌های مختلف حکومتی و دولتی در موضوعات مختلف کشور شد و بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند در موضوع اقتصاد هم نقش آفرینی کند و با تبلیغ اقتصاد و فرهنگ غیر وابسته به نفت، گام مؤثری در جهت آسیب کمتر اقتصاد کشور از تحریم‌های دشمن بردارد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات