۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۱۵۱۷۹

ورزشکار مسلمان و ستاره لیورپول مسجد می‌سازد

ورزشکار مسلمان و ستاره لیورپول مسجد می‌سازد
«سادیو مانه»، ستاره سنگالی باشگاه لیورپول انگلیس، در زادگاه خود بیمارستان، مدرسه و مسجد می‌سازد.
به گزارش خبرگزاری رسا، «سادیو مانه»، فوتبالیست معروف سنگالی، برای بازدید از محل ساخت مدرسه‌ای که تأمین هزینه آن را برعهده گرفته است به روستای زادگاه خود سفر کرد.

مانه که به تازگی موفق شد همراه با تیم ملی فوتبال سنگال، به فینال مسابقات جام ملت‌های آفریقا برسد، پس از پایان این مسابقات برای بازدید از پروژه ساخت این مدرسه به زادگاه خود روستای «بامبالی» رفت. همچنین مانه قصد دارد یک بیمارستان و یک مسجد برای اهالی این روستا بسازد.

یکی از کاربران رسانه‌های اجتماعی نوشت: دیدن اینکه فوتبالیست‌ها خارج از زمین فوتبال کارهای بزرگی می‌کنند و به جای خودخواهی به فکر دیگران هم هستند عالی است.

کاربر دیگری هم نوشت: متواضع بودن و به یاد آوردن ریشه‌های خود هزینه‌ای ندارد. انسان بعد از مرگ پول و اموالش را با خود نمی‌برد، اما (زمانی که زنده است) به سادگی می‌تواند زندگی دیگران را تغییر دهد.

مانه که در سال ۲۰۰۵ در ۱۳ سالگی از همین روستای زادگاه خود بازی تیم لیورپول مقابل «آ ث میلان» در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کرد، اکنون به ستاره این تیم انگلیسی تبدیل شده است.

این بازیکن سنگالی به عنوان یک مسلمان متواضع و پایبند به شعائر اسلامی شناخته می‌شود. سال گذشته کلیپی که مانه را در حال تمیز کردن سرویس بهداشتی مسجدی در لیورپول نشان می‌داد در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد./847/ب
 
منبع: ایکنا
ارسال نظرات