۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۶۱۵۲۰۸
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد؛

هزینه کرد ۴۱۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام در نهبندان

هزینه کرد ۴۱۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام در نهبندان
مخبر گفت: تاکنون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال در نهبندان هزینه کرده و ۱۷۳ طرح عمرانی و ۲۴ پروژه آبرسانی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عصر امروز در مراسم افتتاحیه چند طرح اشتغالزایی شهرستان نهبندان اظهار داشت: امروز کتابخانه عمومی نهبندان به نمایندگی 10 کتابخانه عمومی برکت کشور به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای کتابخانه شهرستان نهبندان حدود 600 میلیون تومان هزینه شده که از این رقم مبلغ 300 میلیون تومان توسط بنیاد برکت بوده است، گفت: در حال حاضر نیز 25 هزار نسخه کتاب در این کتابخانه است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: همچنین 360 طرح اشتغالزایی اجتماع محور برکت نیز در نهبندان افتتاح شد که با بهره برداری از آن برای 2 هزار و 500 نفر شغل ایجاد شده است.

مخبر تصریح کرد: طرح‌های اشتغالزایی در 84 روستای محروم استان نیز منجر به ایجاد اشتغال برای یک هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار طرح اشتغالزایی جدید نیز تا پایان سال جاری در شهرستان نهبندان ایجاد خواهد شد که امیدواریم بسیاری از این طرح‌ها در ابتدای سال آینده به بهره برداری برسد.

رئیس ستاد اجراییی فرمان امام(ره) با بیان اینکه آمادگی وجود دارد برای توسعه معادن شهرستان مشارکت کنیم، خاطرنشان کرد: استعدادها و ظرفیت‌هایی بالایی در شهرستان برای حل مشکلات مردم وجود دارد و در هر جایی که مردم وارد میدان شدند مشکلات حل شده است.

مخبر اظهار کرد: تاکنون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مبلغ 410 میلیارد ریال در نهبندان هزینه کرده و 173 طرح عمرانی و 24 پروژه آبرسانی به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: 20 صندوق پشتیبانی طرح آسمان نیز به نمایندگی از 224 صندوق در 7 استان کشور در شهرستان نهبندان به بهره برداری رسید که این صندوق‌ها در فاز اول در 20 گروه در 14 روستای نهبندان فعالیت می‌کنند./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات