۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۱۵۲۲۴
دژپسند:

لایحه مالیات بر فعالیت‌های اختلال‌زا تا پایان مهر به مجلس ارسال می‌شود

لایحه مالیات بر فعالیت‌های اختلال‌زا تا پایان مهر به مجلس ارسال می‌شود
وزیر اقتصاد گفت: لایحه اخذ مالیات از فعالیت‌های اختلال‌زا پس از نهایی شدن در دولت، پیش بینی می شود که تا پایان مهر ماه لایحه به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، فرهاد دژپسند پس از حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران، افزود: نمایندگان در جلسه کمیسیون سوالات متنوعی را مطرح کردند که محور برخی از آنها درباره خصوصی سازی، نحوه واگذاری شرکت های دولتی، بنگاهداری بانک ها، مقابله پولشویی و نقش وزارت اقتصاد درباره دیپلماسی اقتصادی بود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم، با بیان اینکه سوال یکی از نمایندگان این بود که چرا لایحه مالیات بر عایدی سرمایه به مجلس ارسال نمی شود، اظهارکرد: قرار است قانون مالیات مستقیم به صورت جامع اصلاح شود که در جریان این اصلاح، مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر مجموع درآمد نیز گنجانده می شود و به صورت یکپارچه به مجلس تقدیم می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به اینکه اخذ مالیات از فعالیت های اختلال زا یکی از انتظارات مجلس و دلسوزان کشور است، تصریح کرد: افرادی که به این سمت می روند اقتصاد کشور را با مشکل مواجه می کنند، لذا لایحه اخذ مالیات از فعالیت های اختلال زا آماده شده و پس از بررسی نهایی در دولت ارسال می شود پیش بینی ها می شود که تا پایان مهر ماه به مجلس ارسال شود.

محمد قمین
ارسال نظرات