۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۱۵۲۴۶

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی
نماز جمعه حافظ گفتمان انقلاب و ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید با مشارکت بنیاد برکت در خراسان جنوبی عناوین برخی از اخبار کوتاه این استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، امام جمعه خوسف در دیدار جمعی از مدیران شهرستان به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور گفت: نماز جمعه گفتمان انقلاب را با وجود فتنه ها حفظ کرد، بنابراین هم مردم و هم مسئولان باید با حضور پررنگ در نماز جمعه، این شجره طیبه را قدر بدانند. 

حجت الاسلام شاهبیکی، حضور همه گروه ها و جناح ها را برای تقویت نماز جمعه مهم برشمرد و افزود: دشمن سودی از خلوتی نماز جمعه نمی برد چرا که تعداد کم مومن هم با انسجام و وحدت، فتنه های دشمن را خنثی می کنند که این مورد همواره در طول تاریخ هم ثابت شده است.

اهدای ۳ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان کشور از سوی رهبر معظم انقلاب

مسئول طرح مسجد احسان بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: تا پایان سال جاری ۳ هزار سری جهیزیه از سوی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان کشور اهدا می‌شود که تاکنون یک هزار سری جهیزیه اهدا شده است.

حجت‌الاسلام میثم آسوپادر آیین اهدای 13 سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح «مسجد احسان» در تمام کشور اجرا شده و در این راستا نیز مساجد فعال کشور وارد عرصه خدمت‌رسانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه خدمات مختلف مانند جهیزیه، لوازم‌التحریر، صندوق‌ قرض‌الحسنه و خدمات به خانم‌های نابارور ارائه می‌شود گفت: همچنین تا پایان سال جاری نیز 3 هزار سری جهیزیه از سوی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان کشور اهدا می‌شود که تاکنون یک هزار سری جهیزیه اهدا شده است.

۱۲ هزار فرصت شغلی جدید با مشارکت بنیاد برکت در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: ۱۲هزار فرصت شغلی جدید با اجرای طرح‌های مشارکتی بنیاد برکت در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود.

محمد مخبر دزفولی در حاشیه آیین بهره‌برداری از 2 طرح اقتصاد مشارکتی بنیاد برکت در بیرجند اظهار داشت: تا کنون با اجرای طرح‌های مشارکتی بنیاد برکت با سرمایه‌گذاری 350 میلیارد تومان، 13 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در خراسان جنوبی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه استاندار خراسان جنوبی در راستای پیشبرد اهداف اشتغال در استان پیشگام هستند افزود: برای ایجاد 12 هزار شغل دیگر تا دو سال آینده در خراسان جنوبی با استاندار تفاهم‌نامه‌هایی داریم که اجرایی خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اعلام کرد: برای توسعه طرح‌های اجراشده بنیاد برکت در خراسان جنوبی تا هر جا که لازم باشد ما همراه مردم و مسئولان این استان خواهیم بود./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات