۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۱۵۲۴۹
برای سال تحصیلی جدید؛

اساتید متقاضی تدریس در مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری ارزیابی شدند

اساتید متقاضی تدریس در مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری ارزیابی شدند
اکبری از برگزاری ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در مقطع سطح عمومی به میزبانی مدیریت این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در مقطع سطح عمومی از دیروز به مدت یک هفته در مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان در حال برگزاری است.

خانم طاهره اکبری، معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری این ارزیابی با بیان اینکه به لطف الهی امروز در تأمین اساتید مدارس علمیه خواهران در مقطع سطح عمومی خودکفا هستیم، خاطرنشان کرد: همه اساتید مدارس علمیه خواهران استان در سطح عمومی از دانش آموختگان همین استان و صد در صد خانم هستند.

وی با اشاره به اینکه هرساله این ارزیابی در آستانه سال تحصیلی جدید و بنا بر درخواست مدارس صورت می‌گیرد، افزود: امسال ۳۷ نفر از دانش آموختگان سطح ۳ استان در این ارزیابی شرکت خواهند کرد.

اکبری با بیان اینکه دو نفر از اساتید سطح ۳ استان که دارای مدرک دکتری هستند، ارزیابی از اساتید متقاضی را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: این ارزیابی در دو بخش علمی و مهارتی انجام می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه اساتید ضمن ارزیابی علمی، به تدریس آزمایشی سرفصل‌های تعیین شده نیز خواهند پرداخت، اظهار کرد: مشخص شدن سطح علمی، میزان تسلط بر متن و موضوع، فن بیان، مهارت‌های تدریسی، نحوه ارتباط با مخاطب از جمله مواردی است که با دقت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فقه و اصول، تفسیر، علوم بلاغی، علوم قرآنی، عقاید و کلام، ادبیات عرب، فلسفه و منطق، تاریخ تحلیلی، تاریخ معاصر، تاریخ اسلام، اخلاق، زن در اسلام، نظام خانواده، فرق و مذاهب از جمله رشته‌هایی است که متقاضیان برای تدریس در این رشته‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه ارزیابی پس از ثبت اطلاعات در سامانه اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در ترم جدید سال جاری در مدارس علمیه مورد نظر مشغول به تدریس خواهند شد./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات