۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۱۵۲۵۲
دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌کند؛

نخستین همایش گروه های تبلیغ نوین و سنتی

نخستین همایش گروه های تبلیغ نوین و سنتی
رییس اداره اعزام تخصصی تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اولین همایش گروه های تبلیغ نوین و سنتی با رویکرد آموزش کار گروهی و تیم ورزی برگزار می شود.

حجت الاسلام صادق امینی رییس اداره اعزام تخصصی تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون فرهنگ کار جمعی، گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: چرا فرهنگ کار جمعی در جامعه‌ ما ضعیف است؟ این یک آسیب است. با این‌که کار جمعی را غربی‌ها به اسم خودشان ثبت کرده‌اند، اما اسلام خیلی قبل از این‌ها گفته است: «تعاونوا علی البرّ و التّقوی»، یا: «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا». یعنی حتی اعتصام به حبل‌اللّه هم باید دسته‌جمعی باشد؛ «و لا تفرّقوا»

رییس اداره اعزام تخصصی تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: گروه تبلیغی بعد از تشکیل پرونده، دوره پیش رشد خود را سپری خواهد کرد، مانند اینکه صلاحیت مدیر و اعضا تأیید می شود، ارزیابی فعالیت گروه انجام شده و سپس به گروه مجوز فعالیت اعطا خواهد شد.

وی با بیان این که اعتبارنامه یعنی اولین گام رسمیت بخشی و اعتباریابی حقوقی گروه، گفت: مجوزهای فعالیت از تاریخ صدور به مدت 2 سال اعتبار خواهند داشت و بعد از آن بعد از ارزیابی مجدد گروه، تمدید خواهد شد.

حجت الاسلام  امینی با اشاره به این که تا به امروز هیچ کدام از گروه ها این اعتبارنامه را دریافت نکرده اند، تصریح کرد: همایش گروه های تبلیغ نوین و سنتی با دو محور آموزش تیم ورزی و اعطای اعتبار نامه تبلیغی با هدف ترغیب تمام گروه ها برگزار خواهد شد.

رییس اداره اعزام تخصصی تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در این همایش دکتر حسین عرب اسدی، استاد دانشگاه امام صادق(ع) و حجت الاسلام محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، الگوهای کار گروهی را ترسیم خواهند کرد و در سال آینده، گروه هایی که مجوز فعالیت دارند طرف قرارداد در برون سپاری ها و پروژه ها خواهد بود.

لازم به ذکر است، اولین همایش گروه های تبلیغ نوین و سنتی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با عنوان الگوهای کار گروهی و تیم ورزی روز پنج شنبه 10 مرداد 1398 از ساعت 8:30 صبح در سالن معلم واقع در خیابان فجر برگزار خواهد شد./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات