۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۱۵۲۸۰

کاهش تعطیلات تابستان طلاب مدرسه سفیران ولی عصر اهواز

کاهش تعطیلات تابستان طلاب مدرسه سفیران ولی عصر اهواز
حجت الاسلام موسوی گفت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر کثرت تعطیلات حوزه علمیه، تعطیلات مدرسه را در تابستان به حداقل رساندیم.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره اختبار ویژه پذیرش شدگان سطح ۲ اظهار داشت: پذیرش شدگان در این دوره که از ۳ هفته پیش آغاز شده دروسی همچون احکام، صرف و برنامه‌های ورزشی را می‌گذرانند و در ادامه اردوی کوتاه مدت استانی را خواهند داشت، در پایان علاقه مندانی که معیار‌های لازم را در طول مدت دوره کسب کرده باشند به پذیرش مدرسه در می‌آیند.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با بیان اینکه بیش از صد نفر متقاضی تحصیل در سطح ۲ بودند، بیان داشت: پس از مصاحبه و براساس شرایط و ضوابط ۲۲ نفر در دوره اختبار حضور دارند و همین تعداد یا ۲۰ طلبه را برای سال تحصیلی جدید پذیرش خواهیم کرد.

این مقام مسؤول به حضور ۲۵ طلبه نخبه مدرسه در طرح ولایت مشهدمقدس اشاره کرد و گفت: این دوره از چند روز آینده آغاز و تا شهریورماه ادامه خواهد داشت که در آن سیر مطالعاتی مؤسسه پژوهشی امام خمینی (ره) از سوی اساتید زبده تشریح می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مدرسه در تابستان تعطیل نیست، افزود: دروسی که در تابستان و پاییز به پایان نرسیدند با هماهنگی و درخواست اساتید و طلاب هم اکنون در سطح ۲ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای سطح ۳ در تابستان دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر کثرت تعطیلات حوزه علمیه، تعطیلات را به حداقل رساندیم و طلاب سطح ۲ و ۳ در برنامه‌های آموزشی و علمی جز زمانی که طلاب برای مساجد تحت نظر خود، اردو‌هایی برگزار گنند، شرکت می‌کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
حاتم شرفی
ارسال نظرات