۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۱۵۲۸۱

آخرین جزئیات پذیرش سطح ۲ در مدارس علمیه خواهران خوزستان

آخرین جزئیات پذیرش سطح ۲ در مدارس علمیه خواهران خوزستان
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان آخرین جزئیات پذیرش سطح ۲ در مدارس علمیه خواهران استان را بیان کرد.
خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پذیرش طلبه‌های خواهر سطح ۲ تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: خواهران پذیرش شده از ۱۵ شهریورماه پس از قبولی در آزمون ورودی، مصاحبه‌های تخصصی را خواهند داشت تا از مهرماه تحصیل در حوزه را آغاز کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با بیان اینکه وجود آزمون ورودی و مصاحبه یکی از تغییرات سال جاری برای پذیرش در سطح ۲ است، خاطرنشان کرد: آزمون ورودی برای طلاب سطح ۳ و ۴ در خردادماه برگزار شد که پس از اعلام نتایج هم اکنون مصاحبه‌های تخصصی را می‌گذرانند البته در سطح ۳ بنابر پذیرش ۱۴۰ طلبه و در سطح ۴ بنابر پذیرش ۲۰ طلبه است.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در شهریورماه دوره‌های تفسیری برای اساتید تفسیر قرآن برگزار می‌شود منتهی زمان برگزاری تاکنون مشخص نشده است.

خانم صرخه در رابطه با تعطیلی دروس طلاب در تابستان اظهار داشت: با توجه به تعدد واحد و حجم کتب درسی حوزه‌های علمیه، تعطیلات تابستان به ویژه برای خواهران طلبه فرزنددار یک تجدید قوا محسوب می‌شود البته با آغاز سال تحصیلی از اواسط شهریورماه و مدیریت اصولی می‌توان از چنین تعطیلاتی بهره برد.

وی در پایان عنوان داشت: در چند روز اخیر اردوی مشهد مقدس برای طلبه‌های خواهر نخبه در هر مقطع تحصیلی (۳ طلبه) برگزار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات