۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۱۵۳۴۲
حجت الاسلام الله وردی:

دغدغه رهبر انقلاب تربیت نیروهای انقلابی است

دغدغه رهبر انقلاب تربیت نیروهای انقلابی است
حجت الاسلام الله وردی با بیان این که رهبری دغدغه تربیت نیرو‌های انقلابی را در کشور دارد، گفت: توانمند در کشور افرادی هستند که در بن بست ها، به فکر پیشرفت کشور باشند.
به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام رسول الله وردی رییس جبهه پایداری استان کرمان شب گذشته در حسینیه شهید صابری شهر کرمان در جمع نیرو‌های انقلابی و تشکل‌های ولایی شهر کرمان، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک راهبرد برای مردم و مسؤولان است.
 
وی افزود: جامعه سازی اسلامی یکی از کار‌هایی بوده که رهبر انقلاب به دنبال ایجاد آن بوده و نیروه‌های انقلابی می‌توانند با معرفت و شناخت، جامعه را اسلامی کنند.
 
حجت الاسلام الله وردی با اشاره به این که استان کرمان نیرو‌های انقلابی و حزب الهی زیادی را دارد، بیان داشت: رهبر انقلاب از نیرو‌های انقلابی عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب را می‌خواهند و شعار دادن در کشور دیگر تمام شده است.
 
وی ابراز کرد: بیانیه گام دوم انقلاب زمانی اجرایی می‌شود که نیرو‌های انقلابی بیانیه گام دوم را خوانده و در زندگی خود عملی کنند.
 
کارشناس مسائل دینی با بیان این که رهبر انقلاب دغدغه تربیت نیرو‌های انقلابی را در کشور دارد، خاطرنشان کرد: توانمند در کشور افرادی هستند که در بن بست ها، به فکر پیشرفت کشور باشند.
 
وی با توجه به این که نیرو‌های انقلابی باید توجه به جامعه اسلامی داشته باشند، اظهار داشت: جریان فاسد در بسیاری از کشور‌ها در حال شکل گیری است و با تفکرات آمریکایی کار خود را انجام می‌دهند.
 
رییس جبهه پایداری استان کرمان بیان کرد: مراقب فرهنگ غرب در کشور باشیم زیرا دشمنان به دنبال اجرایی کردن فرهنگ غربی در کشور و از بین بردن نیرو‌های انقلابی هستند.
 
وی در پایان با بیان این که باید جریان انقلابی در کشور رو به پیشرفت باشد، گفت: نیرو‌های انقلابی به توانمندی‌های خود تکیه کنند تا جریان انقلابی در کشور رو به پیشرفت باشد./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات