۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۱۵۳۴۴
نماینده مجلس شورای اسلامی:

دولت با اجرا کردن اقتصاد مقاومتی، بیکاری و تورم را در کشور کاهش دهد

دولت با اجرا کردن اقتصاد مقاومتی، بیکاری و تورم را در کشور کاهش دهد
بهمنی با بیان این که وضعیت اقتصادی در کشور رو به بحران است، گفت: دولت با برنامه ریزی می‌تواند وضعیت اقتصادی نامناسب را درست کند تا بیکاری و تورم در کشور رفع شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان محمود بهمنی نماینده مردم نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در حسینیه شهید صابری شهر کرمان در جمع نیرو‌های انقلابی و تشکل‌های ولایی شهر کرمان، گفت: کاهش فروش نفت، تحریم کردن  اقتصاد و پتروشیمی از سوی دشمن بر مردم ایران، وضعیت اقتصادی کشور را نامناسب کرده است.

وی افزود: کشور ایران با وجود مردمان با بصیرت توانسته از تحریم‌های دشمنان در امان بماند و باید به دشمنان بگوییم که مردم ایران هیچ وقت فریب کار‌های شما را نمی‌خورند.
 
نماینده مجلس با توجه به این که دشمن به فکر دوقطبی کردن کشور است، خاطرنشان کرد: باید با وحدت و در کنار هم، کشور را آباد کنیم.
 
بهمنی با بیان این که تحریم موشکی و دست برداشتن از سوریه و لبنان از بهانه‌هایی بوده که دشمنان در کشور ایران انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: کشور زمانی پیشرفت می‌کند که به تولید داخلی اهمیت دهیم.
 
نماینده مردم طالقان و نظر آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که باید زمینه فساد را در کشور از بین ببریم تا کشور پیشرفت داشته باشد، اظهار داشت: حذف چهار صفر از پول از ضروریات بوده و این کار ارتباطی با تورم یا تحریم ندارد و به نفع کشور است.
 
وی بیان کرد: اصلاح مسؤولان باید از مجلس شروع شود و افرادی باید وارد مجلس شوند که انقلابی و با تجربه باشند.
 
بهمنی اظهار داشت: نقدینگی در کشور به یک بحران تبدیل شده است و مسؤولان باید با برنامه ریزی بتوانند جلوی نقدینگی در کشور را بگیرند و به فکر منابع خصوصی باشند.
 
نماینده مردم نظرآباد و طالقان با بیان این که هزینه‌های اضافی در کشور باید حذف شود، خاطرنشان کرد: دولت با برنامه ریزی می‌تواند وضعیت اقتصادی نامناسب را درست کند تا بیکاری و تورم در کشور رفع شود.
 
وی در پایان با توجه به این که مسؤولان اجازه دهند هرکسی کار خودش را بکند و در جای خود بنشیند، تصریح کرد: دولت با اجرا کردن اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را از وضعیت نامناسب اقتصادی نجات دهد./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات