۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۱۵۳۵۳
ویژه مبلغان اربعین:

دوره تبلیغ در اربعین با رویکرد تربیتی برگزار می‌شود

دوره تبلیغ در اربعین با رویکرد تربیتی برگزار می‌شود
حجت الاسلام عساکره از برگزاری دوره «تبلیغ در اربعین» ویژه طلاب و روحانیون مدارس علمیه امیرالمؤمنین، علی بن ابی طالب و المهدی (عج) اهواز در مشهدمقدس خبر داد.
حجت الاسلام علی عساکره، معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: مدرسه با همکاری بنیاد فقه و معارف اهل بیت (ع) اقدام به برگزاری دوره «تبلیغ در اربعین» با رویکرد تربیتی ویژه طلاب و روحانیون در مشهدمقدس کرد.

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز بیان داشت: این دوره ویژه طلاب و روحانیون مدارس علمیه امیرالمؤمنین، علی بن ابی طالب و المهدی (عج) اهواز است.

حجت الاسلام عساکره با اشاره به اینکه دوره تبلیغ در اربعین از ۱۶ تا ۲۳ مردادماه در مشهدمقدس برگزار می‌شود، افزود: این دوره با توجه به اهمیت و ظرفیت زیارت اربعین و قابلیت‌های تبلیغی در حوزه‌های مذکور که از طلاب عرب برای پیاده سازی نیاز‌های تبلیغی اربعین بهره می‌برند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف آن است تا حوزه‌های مذکور، فعالیت تبلیغی محکم و در خورشأنی انجام بدهند؛ از این رو برای تبلیغ مبلغ احسن دوره «تبلیغ در اربعین» برگزار می‌شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز پیرامون اساتید دوره گفت: حجت الاسلام هاشمی شاهرودی در مبحث سیره اهل بیت (ع) و استاد دهقان در مبحث تبلیغ در اربعین به عنوان مدرسان دوره حضور خواهند داشت./۹۴۵۶/ت303/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات