۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۱۵۳۶۸
مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر:

ایام تابستان فرصتی برای ارتقای فعالیت تبلیغی طلاب است

ایام تابستان فرصتی برای ارتقای فعالیت تبلیغی طلاب است
مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر تعطیلی مدارس علمیه و ایام تابستان را فرصتی برای ارتقای توانمندی تبلیغی طلاب عنوان کرد و گفت: در این زمینه مدیران مدارس باید برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تعطیلی مدارس علمیه فرصتی برای توانمند سازی طلاب و ارتقای سطح علمی و مهارت های تبلیغی است.

وی بر ضرورت تقویت توانایی تبلیغی طلاب تأکید کرد و افزود: مدارس علمیه باید در این زمینه برنامه ریزی کرده و با برگزاری دوره های آموزشی مختلف و دعوت از اساتید حوزه طلاب را با مهارت های تبلیغی آشنا سازند.

حجت الاسلام بابایی خروجی اصلی حوزه را تبلیغ خواند و اظهار داشت: طلبه باید آموخته های خویش را در عرصه تبلیغ به کار گیرد و در این راستا ابتدا باید مهارت های تبلیغی را بیاموزد و ایام تعطیلی مدارس فرصتی ارزشمند برای فراگیری این مهارت ها است.

وی یکی دیگر از بایسته های لازم برای طلبه در عرصه تحصیل و تبلیغ را پژوهش خواند و گفت: طلاب در کنار شرکت در دوره های آموزشی و کسب مهارت باید اراده قوی داشته باشند و بتوانند با مطالعه آزاد بر سطح آگاهی و توانمندی خویش بیفزایند.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر در ادامه به پذیرش طلاب جدیدالورود در این مدرسه اشاره و عنوان کرد: با توجه به فضای حوزه و نبود امکانات امسال هفت طلبه پذیرش شده است.

وی یادآور شد: مدرسه علمیه رضوی الشتر به دلیل نبود امکانات دارای یک کلاس با ظرفیت 34 طلبه در پایه یک است و در آینده با تکمیل پروژه ساخت مدرسه علمیه رضوی آمار پذیرش طلبه افزایش خواهد یافت و این مدرسه یکی از مدارس بزرگ غرب کشور خواهد بود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات