۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۱۵۳۶۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

طلاب تمام تلاش خود را برای اعتلای حق و ابطال باطل به کار گیرند

طلاب تمام تلاش خود را برای اعتلای حق و ابطال باطل به کار گیرند
امام جمعه بیرجند گفت: فعالیت حوزه‌های علمیه در تداوم کار انبیا و جانشین انبیای الهی است و روحانیان باید تمام تلاش خود را برای اعتلای حق و ابطال باطل به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با مدیران حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: حوزه‌های علمیه یک تشکل است و تشکل آن نیز بر محوریت دین است.

وی حوزه‌های علمیه را تولیدکننده و دیگران را مصرف کننده دانست و گفت: محور دین نیز پیام انبیا و اولیای الهی هستند و دهه امامت و ولایت در جهت اتمام بعثت پیامبران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امامت متمم بعثت است و اگر امامت وجود نداشته باشد بعثت نیز معنی ندارد و اگر یک پیامبر با تفکر ابوسفیان‌ها و ابوجهل‌ها بجنگد و بعد از سال‌ها هزینه‌های زیاد دین را تحویل یزید دهد این بعثت فایده‌ای ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امروز متاسفانه یزیدیان زمان بر هر چیزی مسلط شدند و انواع جنایت‌ها را می‌کنند و اگر مسأله غدیر نیز آسیب ببیند لازمه آن کربلا است.

وی ادامه داد: فعالیت حوزه‌های علمیه در تداوم کار انبیا و جانشین انبیای الهی است و روحانیان و طلاب باید تمام تلاش خود را برای اعتلای حق و ابطال باطل به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: طلاب را باید برای پیاده کردن آرمان‌های انقلاب و آمادگی جهان برای ظهور حضرت مهدی(عج) پرورش داد و موفقیت وقتی حاصل می‌شود که قبل از هر چیزی ابتدا در طلبه انگیزه ایجاد شود./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات