۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۱۵۳۷۳
نماینده مجلس:

اصلاح سیستم سختگیرانه اداری در خراسان جنوبی نیاز به فرهنگ سازی دارد

اصلاح سیستم سختگیرانه اداری در خراسان جنوبی نیاز به فرهنگ سازی دارد
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح سیستم اداری در استان نیاز به فرهنگ سازی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از شعبه یک سازمان تامین اجتماعی استان و بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میلاد 2 بیرجند اظهار داشت: یکی از مشکلات در استان سختگیری‌های اداری است که این سختگیری نسبت به دیگر استان‌ها در خراسان جنوبی بیشتر است.

وی با بیان اینکه این فرهنگ محتاط و سختگیرانه در استان وجود دارد و حتی در بدنه کارشناس پشت میز ظهور پیدا کرده است، گفت:  این سختگیری ریشه در فرهنگ دارد و سیستم‌های نظارتی نیز باید در این خصوص نظارت کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: کارمند باید تا جایی که می‌تواند قانون را به گونه‌ای تفسیر کند که کار ارباب رجوع برطرف شود و نگران این نباشد با سرپیچی از قانون با وی برخورد شود.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه اصلاح سیستم اداری در استان نیاز به فرهنگ سازی دارد، تصریح کرد: موضوعاتی که شدنی است و کارمند بی جهت به ارباب رجوع «نه» گفت باید با این کارمند برخورد شود.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در خصوص بخشودگی جرائم کارفرمایان اقدامات خوبی انجام داده و این موجب می‌شود انگیزه‌ای برای اشتغال وجود داشته باشند و آسیب‌های اقتصادی کمتر شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سیستم الکترونیک در هر اداره‌ای سلامت کار را بالا می‌برد و سلیقه‌ها نقش زیادی در این سیستم ندارد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه ابراز رضایتمندی بیماران از خدمات ارائه شده در بیمارستان زیاد بوده و این ارزشمند است، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی باید الگویی برای دیگر ادارات شود./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات