۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۱۵۳۷۵
از سوی مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک صورت می گیرد؛

برپایی نمایشگاه دائمی معرفی آثار امام و رهبری

برپایی نمایشگاه دائمی معرفی آثار امام و رهبری
حجت الاسلام حسینی گفت: نمایشگاه دائمی معرفی آثار امام و رهبری از سوی مدرسه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک برپا می‌شود.
حجت الاسلام سید علی حسینی، معاون تهذیب مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این باره معاونت دو برنامه را محور قرار داد که نخستین آن با محوریت منشور روحانیت و در راستای اصلاح بینش و تفکر طلاب و آشنایی آنها با منشور است، ضمن اینکه اصلاح نوع نگاه طلاب به طلبگی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دیگر برنامه در نظر گرفته شده بود.

معاون تهذیب مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک با اشاره به اصلاح نوع نگاه طلاب به طلبگی و مراحل سیر و سلوک طلبگی از نظر بینشی و عملی عنوان داشت: از نظر بینشی، گروه‌های مختلف اخلاق برای طلاب تشکیل شد تا طلاب به لحاظ معرفتی با فلسفه و هدف ورود به حوزه آشنا شوند.
 
این مقام مسؤول با بیان اینکه در راستای اصلاح عملی نوع نگاه به طلبگی از اساتید اخلاق دعوت به عمل آوردیم، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین پهلوان از شاگردان علامه طباطبایی و امام رحمه الله علیه به عنوان استاد اخلاق در این دوره ۴ روزه که از ۱۵ تا ۱۹ تیرماه برگزار شد، به عنوان مدرس حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ضرورت انس طلاب با قرآن گفت: بنا داریم از طریق مسابقات قرآنی به آشنایی بیش از بیش طلاب با مفاهیم قرآنی، روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن بپردازیم و در این باره مساقات قرآنی برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: در راستای آشنایی بیشتر طلاب با اندیشه‌های امام و رهبر انقلاب بنا داریم تا نمایشگاه دائمی معرفی آثار امام و رهبری برپا کنیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات