۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۱۵۳۷۶
مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان:

نخستین کاروان سالمندان و معلولان کاشان به مشهدالرضا اعزام شدند

نخستین کاروان سالمندان و معلولان کاشان به مشهدالرضا اعزام شدند
حجت الاسلام بصیرتی گفت: نخستین کاروان سالمندان و معلولان زائر اولی از مجتمع سالمندان شهرستان کاشان در قالب طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: برای نخستین بار کاروان ۴۲ نفره زائر اولی سالمندان و معلولان آسایشگاه سالمندان و معلولان گلابچی کاشان در قالب طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گفته وی این کاروان که به همراه پرستاران مددجویان به مشهد مقدس اعزام شدند به مدت سه روز در مشهد مقدس اقامت خواهند داشت.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه در کاروان مددجویان یک روحانی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی این کاروان را همراهی می‌کند، یادآور شد: تاکنون بیش از ۲ هزار زائر اولی از کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان با تاکید بر اینکه اعزام این قشراز زائران مددجو دل‌های شکسته و رنج دیده آن‌ها را شاد و خوشحال می‌کند، گفت: اعزام این مددجویان دارای آثار و دستاورد‌ها و خیرات و برکات فراوانی است که مورد رضایت خداوند است.

وی، افق و چشم انداز ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب در احکام تولیت سابق و فعلی آستان قدس رضوی را تکریم و خدمت رسانی به زائر و توسعه فرهنگ رضوی برشمرد و گفت: همانگونه که شعار دهه کرامت امسال خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت (ع) بود، خدمت به این قشر خاص از زائران مددجو نیز ترویج فرهنگ مهربانی و کرامت رضوی است.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان، افزود: هر کس قصد زیارت علی بن موسی (ع) را دارد از هنگامی که از خانه خارج می‌شود زائر آن حضرت محسوب می‌شود و باید به این زائران خدمات مناسبی ارائه کرد تا زیارتی با معرفت بیشتر و دلچسب‌تر را در مشهد تجربه کنند./۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات