۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۶۱۵۴۳۷
سردار سلامی:

همزمانی اقدامات سازندگی و امنیتی سپاه نماد عینی استراتژی دفاع همه‌جانبه است

همزمانی اقدامات سازندگی و امنیتی سپاه نماد عینی استراتژی دفاع همه‌جانبه است
فرمانده کل سپاه همزمانی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقدامات سازندگی سپاه با پیش برندگی برنامه‌های امنیت ساز را نماد عینی استراتژی دفاع همه‌جانبه دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عزیمت به استان سیستان و بلوچستان از میزان آمادگی های دفاعی-امنیتی یگان‌های نیروی زمینی سپاه مستقر در مرزهای مشترک ایران و پاکستان و افغانستان بازدید کرد.

سرلشکر سلامی در جمع فرماندهان و مسئولین ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه، قرارگاه قدس و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه فرماندهان و رزمندگان و اظهار خرسندی از به ثمر نشستن اقدامات آنان در برقراری امنیت پایدار مردمی در استان سیستان و بلوچستان و خنثی سازی تهدیدات و باطل کردن خواب های آشفته دشمنان گفت:نیروی زمینی سپاه به عنوان خط و صف مقدم نیروهای مسلح و مدافعان میهن اسلامی در این منطقه، با مجموعه کاملی از دشمنان انقلاب و نظام مواجه است که به گونه ای تمام عیار در سطوح راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی علیه ملت ایران به صحنه آمده اند، در واقع سیستان و بلوچستان نقطه کانونی و تلاقی توطئه‌های دشمنان منطقه ای، فرامنطقه‌ای، محلی و نقطه ای در نبرد نگرش ها و جنگ اراده ها و ادراک ها برای به مخاطره انداختن امنیت و آرامش مردم ما به شمار می رود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امنیت به خودی خود به وجود نمی آید اما به خودی خود از بین می‌رود ، تصریح کرد:ما باید هر روز به طراحی و انجام تلاش جدید روی بیاوریم، دشمن روش‌های خود در دشمنی با ملت ایران را هر روز تغییر می دهد و ما باید با هوشمندی و اشراف اطلاعاتی و تسلط بر رویکردها و رفتارهای آن، جلوتر از آنها عمل کنیم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر این که نیروی زمینی سپاه از قابلیت ها و ظرفیت های لازم برای تبدیل شدن به قدرت برتر در تراز جهانی را برخوردار است ،گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ عاطفی، احساسی، رأفت و همدردی، همراه مردم و چه بسا در متن خانه و زندگی مردم حضور دارند و عطر و حرارت این حضور برای آنان امیدآفرین و منشاء اعتماد و آرامش شده است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد:سپاه در سیستان و بلوچستان تنها امنیت مرز و استان را تامین نمی کند بلکه دایره ماموریت‌های پاسداری ، حفظ همه ارزشهای انقلاب از جمله استقلال، تمامیت ارضی، عزت و اقتدار ملی را شامل می‌شود.

وی همزمانی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقدامات سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با پیش برندگی برنامه‌های امنیت ساز را از پدیده‌های مأموریتی معنادار و کم‌نظیر و نماد عینی استراتژی دفاع همه‌جانبه حضرت امام (ره) پس از جنگ تحمیلی هشت ساله و اوامر و تاکیدات مکرر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) توصیف و تصریح کرد:خدمت به مردم ایران به ویژه مردم نجیب و شریف سیستان و بلوچستان افتخار سپاه است و خدای بزرگ را شاکریم که این مدال خدمتگزاری امروز بر سینه همه پاسداران انقلاب در این منطقه و دیگر مناطق کشور می‌درخشد.

فرمانده کل سپاه خطاب به مرزداران و رزمندگان نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: شما تحت تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به رغم تهدیدات شبکه ای و تو در توی دشمنان، امنیت پایدار را با حجم اقدامات موثر خود در منطقه برقرار و ظرفیت‌های بسیار قدرتمند، جهش‌های بلند و امید آفرینی برای حرکت به سمت آینده را ساخته اید و به فضل الهی ملت شایسته و شریف ایران نتایج درخشان، ارزنده و تاریخ‌ساز آن را مشاهده خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین طی آیینی ۲۵۳۳ طرح سازندگی و محرومیت زدایی را در استان افتتاح و ۷۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری را به زوج‌های جوان اهدا کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات