۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۱۵۴۴۳
ضرغامی:

توقیف نفتکش انگلیسی قدرت ایران را به رخ دشمنان کشاند

توقیف نفتکش انگلیسی قدرت ایران را به رخ دشمنان کشاند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جوانان غیور جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی با توقیف نفتکش انگلیسی ابهت و قدرت خود را به رخ دشمنان کشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سید عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شامگاه پنجشنبه در مراسم سالروز شهادت امام جواد(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدناصر ناصری که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امروز دنیا به دوقطب استکباری و قطب مقاومت تبدیل شده که قطب استکباری به رهبری استکبار جهانی و قطب مقاومت به رهبری ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواهند انقلاب اسلامی را ضعیف جلوه دهند، گفت: آمریکای جنایتکار عربستان را مانند گاو شیرده هزاران میلیارد دلار از آن می‌دوشد تا به آن‌ها بگوید هیچ اتفاقی در منطقه صورت نمی‌گیرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: ترامپ با خطاب کردن عربستان سعودی به عنوان گاو شیرده آن‌ها را کوچک و تحقیر می‌کند و آبروی آن‌ها را در منطقه برده است.

ضرغامی با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی، ادامه داد: جوانان غیور جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی با توقیف نفتکش انگلیسی ابهت و قدرت خود را به رخ دشمنان کشیدند.

وی تصریح کرد: علی رغم توقیف نفتکش انگلیسی و در اوج اخبارهای جهانی و جوسازی‌های دشمنان، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز بعد از توقیف این نفتکش با طنزپردازان دیدار کردند و دنیا دیده که رهبر معظم انقلاب به دشمنان محل نمی‌گذارند و کاری به این اتفاقات ندارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز کوچکترین خطای دشمنان را با موشک جواب می‌دهد و با زدن موشک‌های نقطه زن هیچ ترسی از دشمنان ندارد.

ضرغامی با بیان اینکه دشمنان فشارهای اقتصادی زیادی به مردم وارد کرده اما مردم نیز همواره با حضور به موقع در صحنه نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده است، اظهار کرد: امروز مشکلات اقتصادی بزرگترین جنگ در کشور است و اگر مدیران با تدبیر بیشتری عمل کنند بسیاری از این فشارهای اقتصادی به مردم تحمیل نمی‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید ناصری، گفت: شهید ناصری یکی از فرماندهان بزرگ و در نوع خود استثنایی بوده و کارهای بزرگی در کشور انجام داده و وی یکی از ستون‌های محکم در سپاه قدس بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جوانان الگویی برای جامعه اسلامی هستند و دشمنان نیز به خوبی سپاه قدس را می‌شناسند و می‌دانند چه فرماندهان قدرتمندی در این سپاه هستند و دشمنان در مقابل آن‌ها زانو می‌زنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
آقای ضرغامی کمی دیرواکنش نشون می ده
1
0