۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۱۵۴۵۸
امام جمعه موقت بیرجند:

تحریم کردن ظریف رفتاری بچه گانه و از درماندگی آمریکا است

تحریم کردن ظریف رفتاری بچه گانه و از درماندگی آمریکا است
امام جمعه موقت بیرجند گفت: تحریم کردن وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رفتاری بچه گانه و از درماندگی آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: امروز تمام مردم ایران و جهان بدعهدی و مکر و حیله آمریکا را می‌دانند و بعد از برجام شعار «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر فریاد می‌زنند.

وی به تحریم وزیر امور خارجه ایران توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: ظریف وزیر امور خارجه یکی از طرفداران مذاکره با آمریکا بوده اما ترامپ چنان بدعهدی انجام داد که صدای وزیر امور خارجه نیز درآمد و دشمنان به هیچ یک از تعهدات عمل نکردند.

امام جمعه موقت بیرجند، تحریم کردن ظریف را رفتاری بچه گانه و از درماندگی آمریکا دانست و افزود: آمریکا با تحریم وزیر امور خارجه ایران ضعف و زیاده خواهی خود را بیش از هر زمانی نشان داد.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به آغاز ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) تصریح کرد: دعاها و عبادات بسیاری در این ماه توصیه شده و و ذی الحجه ماه توحید است و آیات و روایات زیادی در شأن امام علی(ع) نازل شده است.

وی با بیان اینکه جبهه حق با جبهه باطل و جبهه توحید با جبهه استکبار همواره درگیری قدیمی داشتند، ادامه داد: حربه مستکبرین در دنیای امروز خشونت و فریب و دروغ است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه منطق دشمنان فریب و دروغ و خشونت است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی دچار سردرگمی و درماندگی شده است.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: جبهه مقاومت در منطقه و دنیا گسترش یافته و این جبهه فتنه داعش را در منطقه خاموش کرده و آمریکا در هیچ شورش و جنگی علیه ایران به هدف خود نرسیده است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات