۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۱۵۴۵۹
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مردم همواره با حضور خود در صحنه دفاع از انقلاب دشمنان را ناکام گذاشتند

مردم همواره با حضور خود در صحنه دفاع از انقلاب دشمنان را ناکام گذاشتند
لطفی با بیان اینکه امروز انقلاب به همت جوانان و با حمایت های مردم به پایه های گسست ناپذیر دست یافته است، گفت: مردم همواره با حضور در صحنه، دشمنان را ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران با اشاره به سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیات اسلامی گفت: این نهاد یک نهاد فرا ارکانی بوده و شامل بسیاری از نهادهای فرهنگی می شود؛ امروز ده ها مراسم که در سراسر کشور برگزار می شود بخاطر وجود این نهاد است

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسؤولیت خود را با احساس وظیفه دینی انجام می دهد، اظهار داشت: فلسفه وجودی این نهاد خدمت به مردم است؛ ما صرفا افتخار هماهنگی و مدیریت صحنه را داریم، اما حماسه آفرینی ها را خود مردم انجام می دهند؛ رسالت اصلی ما تبلیغ مسؤولانه، صمیمانه و صادقانه است و به دنبال تبلیغات غرب گونه و عوام فریبانه نیستیم.

لطفی با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برخورداری از پشتوانه مردمی است، گفت: هر کجا احساس نیاز شد مردم در صحنه حضور داشته و پیام قاطع و انقلابی خود را به دشمن انتقال دادند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز کرد: حضور مردم همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده و غائله های براندازانه را در فتنه های مختلف نابود کرده است؛ حضور مردم در 78 و 88 فتنه های دشمن را در هم پیچید اگر مردم در 96 به خیابان نمی ریختند، اغتشاشات جمع نمی شد.

وی با اشاره به اینکه امروز در جهان بیش از یکصد تظاهرات مردمی در حمایت از مظلومان و اعلام انزجار از ظالمان برگزار می شود، افزود: امروز بسیاری از مردم سراسر جهان نسبت به ظلم رژیم کودک کش صهیونیستی تظاهرات می کنند و باید گفت برگزاری تظاهرات در دفاع از مظلومان به مرزهای ایران خلاصه نمی شود.

لطفی یکی از امتیازات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را استقلال و غیر دولتی بودن آن دانست و تصریح کرد: اگر استقلال این نهاد و مدیریت هوشمندانه آیت الله جنتی نبود به بسیاری از قله های فراموش نشدنی و حماسه آفرینی های صورت گرفته، اجازه برگزاری داده نمی شد؛ در دی ماه 96 برخی درصدد کارشکنی بودند تا ما نتوانیم اعلام تظاهرات کنیم، اما ما علیرغم همه فشارها  به سختی در همه فتنه ها این کار را انجام دادیم.

وی در پایان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به همت جوانان و با حمایت های مردم به پایه های گسست ناپذیر دست یافته است، گفت: مسؤولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که حضور مردم در عرصه های مختلف را به حداکثر برساند./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات