۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۱۵۴۶۲

آمادگی مردم غزه برای راهپیمایی بازگشت

آمادگی مردم غزه برای راهپیمایی بازگشت
مردم فلسطین امروز هم خود را برای یکی دیگر از راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره در نوار غزه آماده می کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأت عالی ملی راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره در بیانیه ای قشرهای مختلف مردم فلسطین را به مشارکت در شصت و نهمین راهپیمایی بازگشت با عنوان جمعه جنایت واد الحمص دعوت کرده است.

هیأت عالی ملی راهپیمایی بازگشت، راهپیمایی امروز را در حمایت از مردم منطقه صورباهر در قدس اشغالی که منازلشان به دست صهیونیست‌ها تخریب شده، جمعه «جنایت وادالحمص» نامیده است.

این هیأت بر اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی های بازگشت در شرق نوار غزه که عصر امروز جمعه برگزار می شود، تاکید کرده است.

هیأت عالی ملی راهپیمایی های بازگشت تاکید کرده است ملت فلسطین در معرض عملیات بیرون رانده شدن از سرزمین و پاکسازی نژادی هدفمند و تجاوزگری وحشیانه صهیونیستی آمریکایی مستمر قرار دارد که هدف از این هجمه از بین بردن آثار و نشانه های شهر مقدس قدس و از بین بردن هویت عربی اسلامی آن است.

این هیأت تصریح کرد راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره که وارد شصت و نهمین هفته پیاپی خود شده است، همچنان با ماهیت مسالمت آمیز مردمی خود ادامه خواهد یافت.

یورش 457 شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی

طی روزهای اخیر 457 شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش برده و بار دیگر حرمت این مکان مقدس را شکستند.

شهرک‌نشینان صهیونیست تقریبا همه روزه با حمایت گسترده نظامیان رژیم به مسجدالاقصی حمله می‌کنند و به هتک حرمت قبله نخست مسلمانان دست می زنند.

تخریب یک روستا برای صد و چهل و هشتمین بار

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه روستای بادیه نشین فلسطینی العراقیب در النقب اشغالی را برای بار صد و چهل و هشتم تخریب کرد.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته با خودروهای نظامی و ماشین آلات سنگین وارد روستای بادیه نشین العراقیب در النقب اشغالی وارد این روستا شده و بار دیگر آن را تخریب کردند.

به گفته منابع محلی، نظامیان صهیونیست، ساکنان این روستا را به زور بیرون و چادرها و خانه‌هایشان را تخریب کردند.این یکصد و چهل و هشتمین باری است که رژیم اشغالگر قدس این روستای بادیه نشین را تخریب می‌کند، ولی ساکنان فلسطینی آن همچنان بر مقاومت و ایستادگی خود پافشاری کرده و هر بار که صهیونیست‌ها ‌روستایشان را تخریب می‌کنند، از نو آن را می‌سازند./847/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات