۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۱۵۴۶۷
امام جمعه خرم آباد:

تحریم وزیر امور خارجه ایران نشانه شکست آمریکا در عرصه دیپلماسی است

تحریم وزیر امور خارجه ایران نشانه شکست آمریکا در عرصه دیپلماسی است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تحریم وزیر امور خارجه ایران از سوی آمریکا یک ننگ است و این تحریم نشانه شکست آمریکا در عرصه دیپلماسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم اباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته بر ضرورت توجه بیشتر خانواده ها به مسأله ازدواج فرزندانشان تأکید کرد و گفت: مسؤولیت خانواده در برابر فرزندان مسؤولیتی مهم و سنگین است.

وی با تأکید بر اینکه باید جلوی بالا رفتن سن ازدواج جوانان گرفته شود، افزود: خانواده نباید با توقعات بالا و در نظر گرفتن مهریه سنگین سد راه ازدواج جوانان شوند، خوشبختی جوانان در تجملات و توقعات بی جا نیست.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به ۱۴ مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت اشاره کرد و اظهار داشت: نهضت مشروطه از مهم ترین نهضت های ضد استبدادی تاریخ است.

وی با اشاره به اینکه دو عامل موجب شکست نهضت مشروطه شد، عنوان داشت: عناصر نفوذی و دخالت سفارتخانه های بیگانگان سبب انحراف نهضت مشروطه شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر عوامل نفوذی ادامه داد: باید از نهضت مشروطه درس بگیریم، امروز عناصر نفوذی در تلاش برای ناراضی نگه داشتن مردم هستند.

وی در ادامه با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه ایران از سوی آمریکا خاطرنشان کرد: این تحریم برای آمریکا ننگ است، این تحریم شکست دیپلماسی آمریکا بوده و به معنای سرگیجه سیاسی آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با محکوم کردن این اقدام عجولانه و نابخردانه آمریکا گفت: تحریم وزیر امورخارجه ایران نشانه شکست آمریکا درعرصه دیپلماسی است.

وی  خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی توفیقات فراوانی دارد و  اقتدار جمهوری اسلامی ایران سبب شد که راهبرد آمریکا در خلیج فارس برای تأمین امنیت تنگه هرمز شکست بخورد./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات