۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۱۵۴۷۶
رهبر معظم انقلاب:

گفتمان حرکت جهادی باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شود

گفتمان حرکت جهادی باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شود
رهبر انقلاب درباره‌ ضرورت گفتمان‌سازی فعالیت های جهادی تأکید کردند که ما بایستی کاری کنیم که این گفتمان به یک گفتمان عمومی تبدیل شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی از اعضای گروه‌های جهادی پنج‌شنبه شب (۱۳۹۸/۰۵/۱۰) در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به ارائه گزارش اقدامات خود در مناطق محروم و تشریح نظراتشان درباره این مسأله پرداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای در این دیدار، ضمن تقدیر از این جوانان مؤمن انقلابی فرمودند: هرچه ممکن است تلاش کنید و پیش بروید. هرچه ممکن است فکر کنید و این فکر را به مرحله عمل در بیاورید.

رهبر انقلاب اسلامی ‌در تأیید این حرکت‌های انقلابی، گفتند: بگذارید ما مجموعه‌ی عظیمی از نسل انقلاب اسلامی را در کشورمان شاهد باشیم که از لحاظ سطح فهم، مسائل مدیریتی، خدمت‌رسانی، ایجاد عدالت و قیام به قسط، به جایی رسیده باشد که ذهن‌های معمولی بشر به آنجا نرسیده و باید از او الگو بگیرند.

ایشان درباره‌ ضرورت گفتمان‌سازی این‌گونه فعالیت‌ها افزودند: گفتمان حرکت جهادی، شماها را به وجود آورده. ما بایستی کاری کنیم که این گفتمان به یک گفتمان عمومی تبدیل شود؛ عده‌ای هستند که محرومیت زندگی و جسمانی ندارند اما از خدمت به محرومان محرومند. به آنها هم خدمت کنید.

محمد قمین
ارسال نظرات