۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۱۵۵۴۳

برگزاری جشنواره سراسری اهدای کتاب در شهرستان کاشان

برگزاری جشنواره سراسری اهدای کتاب در شهرستان کاشان
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی کاشان از اجرای جشنواره سراسری اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی با عنوان «بِحار کتاب انوار دانایی» در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، زینب سادات واسعی صبح امروزدر گفت و گو با خبرنگاران، گفت: این جشنواره به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان و با هدف غنی سازی منبع کتابخانه‌ها و خدمت به قشر محروم از اول مرداد تا ۱۵ مهر برگزارمی شود.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره همزمان با ایام بزرگداشت علامه مجلسی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند کتاب‌های مازاد و اهدایی خود را به نزدیکترین کتابخانه زیر مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سراسر شهرستان کاشان تحویل دهند.

واسعی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶ کتابخانه فعال در کاشان و توابع آن فعالیت دارند، گفت: کتابخانه انجمن آثار ملی در مسجد آقابزرگ، کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی در تالار فرهنگ اداره ارشاد اسلامی واقع در خیابان نطنز، کتابخانه سید ابوالرضا راوندی و کتابخانه آیت الله صبوری در خیابان باباافضل و کتابخانه عمومی امیرکبیر در مجموعه جهانی باغ تاریخی فین کاشان از مهم‌ترین کتابخانه‌های شهرستان کاشان است.
 
لازم به ذکر است، شهرستان کاشان از میان ۲۰ شهر کاندیدای نهایی، به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال ۹۶ انتخاب شد./۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات