۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۱۵۵۵۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

نوع آوری در برنامه‌های دستگاه‌های متولی امر فرهنگ ضروری است

نوع آوری در برنامه‌های دستگاه‌های متولی امر فرهنگ ضروری است
حجت الاسلام سپهر با اشاره به ضرورت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: نوع آوری در برنامه‌های دستگاه‌های متولی امر فرهنگ ضروری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در آیین تقدیر از دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استانداری خوزستان با بیان اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۷ شاهد خلق حماسه تماشایی بودیم، اظهار داشت: در کارگروه‌ها و کمیته‌های دهه فجر استان بیش از ۵۰ هزار برنامه اجرا شد که آغاز آن‌ها با نمایشگاه کتاب استان همراه بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه در سالروز ورود امام اجرای موسیقی و سرود زنده خمینی ای امام برگزار شد، افزود: سازمان تبلیغات اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان برای اجرای برنامه‌های مرتبط با ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برگزار کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه همه نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی تلاش به انعکاس خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی کردند، عنوان داشت: شورا برای هماهنگی میان دستگاه‌های فرهنگی و شناخت لحظه‌ها و اقدام به موقع تشکیل شد، شورا برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و هماهنگی بیشتر میان آن‌ها عمل می‌کند.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه در ۴ ماه سال جاری ۴ راهپیمایی برگزار شد، افزود: سالگرد ۳۰ سالگی ارتحال امام در استان بسیار بی نظیر و با حضور اقشار مختلف برگزار شد تا آنجا که نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد، قطعا چنین حضوری نتیجه همکاری دستگاه‌های مختلف استان و زحمات بی شائبه اعضای شورا است.

وی از مدیران دستگاه‌های دولتی خواست تا باورمندانه و بامعرفت پای کار بیایند و اقدامات لازم برای پاسداشت مناسبت‌های انقلابی را بخشی از مأموریت خود بدانند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مدیران دولتی عزت و آبروی استان را در خدمت بدانند و مناسبت‌های انقلابی را آبرومند برگزار کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: از پتانسیل استان برای فعالیت‌های فکری و فرهنگی استفاده شود، نوع آوری در دستگاه‌های دولتی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ای را شاهد باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا برای تعامل بیشتر و گام‌های بلندتر و محکم تر، انقلابی‌تر و اثرگذارتر در سال جاری و گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های مرتبط خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی استان عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌ها را در هفته دولت و از طریق تریبون نمازجمعه منعکس کنند./۹۴۵۶/پ310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
حاتم شرفی
ارسال نظرات