۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۱۵۵۶۱
طی مراسمی صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر و وب سایت هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر

رونمایی از پوستر و وب سایت هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر
طی مراسمی از پوستر فراخوان مقاله و وب سایت هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دهکده جهانی معرفت و دومین همایش بین المللی غدیر و حکمرانی شایسته رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، طی مراسمی از پوستر فراخوان مقاله و وب سایت هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دهکده جهانی معرفت و دومین همایش بین المللی غدیر با تأکید بر غدیر و حکمرانی شایسته رونمایی شد.
 
حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه، رییس ستاد دهه غدیر کشور در این مراسم با اشاره به این که این همایش به میزبانی ستاد دهه غدیر کشور و با همکاری ویژه دانشگاه‌های مازندران و مذاهب اسلامی کشور برگزار می‌شود، افزود: بیش از سی مرکز داخلی و خارجی در برگزاری این همایش بین المللی مشارکت دارند.
 
وی با بیان این که همایش امسال موفق به اخذ مجوز بین المللی از سوی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری شده است، افزود: همچنین این رویداد مهم علمی کشور در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه سازی شده است.
 
حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با اشاره به این که چندین پیش همایش برای این اجلاس بین المللی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این پیش همایش‌ها به مرور تا پیش از برگزاری اجلاس اصلی در داخل و خارج از کشور برگزار خواهد شد.
 
دبیر همایش بین المللی دهه غدیر با بیان این که نخستین پیش همایش علمی این رویداد مهم کشور شهریور ماه امسال در یکی از کشور‌های اسلامی منطقه برگزار خواهد شد، بیان داشت: به طور حتم برگزاری این نشست‌های تخصصی در سایر کشور‌ها به جهانی سازی فرهنگ غدیر کمک خواهد کرد.
 
وی با بیان این که از امروز پوستر فراخوان مقاله این همایش بین المللی به مراکز علمی و حوزوی کشور ارسال خواهد شد، گفت: با توجه به بین المللی شدن همایش امسال، پوستر فراخوان مقاله به دو زبان انگلیسی و عربی نیز ترجمه شده است.
 
حجت الاسلام نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود از همکاری و همراهی وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جامعه المصطفی با این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری این مجامع پوستر فراخوان مقاله این همایش به سایر کشور‌های جهان ارسال خواهد شد.
 
دبیر همایش بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر در ادامه با تاکید براینکه جهان امروز برای رسیدن به تکامل باید با غدیر آشنا شد، گفت: غدیر تنها یک چشمه و مکان نیست بلکه بیکرانه‌ای در وجود انسانی برای رسیدن به تعامل بشری است.
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
اجلاس جهانی غدیر فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های این واقعه عظیم به جهان اسلام توسط حوزه و دانسگاه و متفکران می باشد.
0
0